دسته‌ها
آرشیو خبری گلستان

سفر دستیار رئیس جمهور به استان گلستان

آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون در سفری یک روزه به استان گلستان در سه همایش با موضوعات مختلف شرکت کرد.

عکاس( رامین بشرویه) منبع: خبرگزاری ایسنا

عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون با بیان اینکه جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی امری غیرقابل کتمان است، گفت: امروز در جایگاهی هستیم که به روسیه اسلحه می‌فروشیم.

آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در همایش علمداران بصیرت و هفتمین روز وداع با شهید گمنام سایت اداری گرگان که در مسجد امام علی(ع) مجموعه فرهنگی فجر دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر قدر داشته‌های خودمان را بدانیم نیاز نیست دست گدایی به سمت دشمنان دراز کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ما از ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده نمی‌کنیم، ادامه داد: فرصت‌یابی از ویژگی‌های انسان‌های بابصیرت است و باید با توجه به این اصل، نقاط قوت خودمان را ببینیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم تراز تجاری غیرنفتی کشور در حال مثبت شدن است، افزود: مردم باید میزان توسعه کشور در همه بخش‌ها را بدانند و از نوع نگاه سایر کشورها نسبت به کشورمان مطلع شوند.

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم دولابی با بیان اینکه ایران را در جهان به عنوان یک ابرقدرت مقتدر می‌شناسند، خاطرنشان کرد: امروز در جایگاهی هستیم که به روسیه اسلحه می‌فروشیم و این اتفاق مهم با رهمون‌ها و آینده‌نگری‌های مقام معظم رهبری محقق شده است.

وی جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی را امری غیرقابل کنمان برشمرد و اضافه کرد: وقتی رئیس جمهور روسیه که جزو ابرقدرت‌های جهان است رهبر ایران را بزرگ خود می‌داند، خود مبین بسیاری از پاسخ‌هاست.

جایگاه والای ایران در عرصه بین‌المللی غیرقابل کتمان است

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون از برخی پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های ماهواره، موشک، پهباد، نانو، تولید علم، ثبت اختراعات و سایر بخش‌ها سخن گفت و اضافه کرد: ایرانیان ملتی نوع‌دوست هستند و به همین دلیل است که حدود سه هزار گروه جهادی کشور در رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی برای خدمت‌رسانی همیشه در صحنه هستند.

وی همه مشکلات کشور را از دشمنی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه هم‌اکنون همان دشمنان دلسوز ملت ما شده‌اند، تصریح کرد: عربستان خود قوانین حقوق بشر را نقض می‌کند، به زن‌ها اجازه فعالیت‌های اجتماعی نمی‌دهد و کودکان ۱۰ ساله را سر می‌برد و جالب اینکه به شبکه ماهواره‌ای اینترنشنال پول می‌دهد تا خود را مدافع حقوق بشر نشان دهند.

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم دولابی با تأکید بر اینکه در وقایع اخیر عربستان ناقض حقوق بشر از طریق اینترنشنال دلسوز زنان ایران شده است، گفت: هر فردی که سنت‌ها، ارزش‌ها و آرامش خانواده‌های ما را بگیرد دشمن است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و مراسم‌های بزرگداشت مقام آن شهید بزرگوار در اقصی نقاط ایران و جهان، یادآور شد: از روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی تاکنون، لحظه‌ای نیست که مزار ایشان خالی از ملت قدرشناس ایران باشد چون این مرد خودش را به عزیز خدا وصل کرده و عزت گرفته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *