دسته‌ها
آرشیو ساری

رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساری

مراسم رژه نیروهای مسلح استان مازندران در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیاد آباد) منبع: خزرنما

سید محمود حسینی پور در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری ، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به پیشکسوتان ، خانواده شهدا ، ایثارگران و آحاد مردم ، افزود : بار دیگر یاد و خاطره امام راحل را گرامی می داریم که هویت دینی و انقلابی را برای  کشور به ارمغان آورد ، امام و رهبری که انقلاب را به پشتوانه ملت به پیروزی رساند و سلطه گران را به جایشان نشاند.

به گزارش ایرنا ،وی با اظهار این که « ما مدیون این امام همام هستیم ، یاد و خاطره همه شهدای را گرامی می داریم ،شهدایی که به ملت عزت داده اند » ، ادامه داد : دفاع مقدس هویت این نظام است. امروز امنیت کشور به برکت خون شهدا است، امروز در عرصه بین المللی به عنوان کشور قدرتمند هستیم ،تلاش حداکثری دشمنان به هم ریختن امنیت داخلی است. بدانید شهدا ، امنیت را نهادینه کردند.

حسینی پور اظهار داشت:  ۴۳سال ایستادگی مردم مقابل دشمنان و توطئه های آنان در واقع هویت آزادگی  برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است. تجربیات گران سنگ دفاع مقدس مملو از تلخ و شیرین ، فتوحات و شکست بود ، در هشت سال دفاع مقدس در درجه اول ایمان و اخلاص نیروی انسانی که در خط مقدم و پشتیبان بودند ،یعنی  زن و مردی که همراه بودند، همدلی وفاق و نگاه راهبردی به اسلام داشتند ،سبب شد تا  امروز شاهد تدوام و گسترش انقلاب اسلامی و قدرت این نظام باشیم.

نماینده عالی دولت در مازندران شهدای ایران اسلامی را با شهدای کربلا همانند توصیف کرد و گفت : امنیت امروز حاکم بر کشور به بهای خون شهدا به دست آمد ، شهدا اعتلای ارزش های اسلامی و انقلاب را در وصیت نامه های خود دارند. ما این امنیت را براحتی از دست نمی‌دهیم ،مردم هوشمند هستند.

وی تصریح کرد : استکبار و توطئه آنان همواره با شکست مواجه شده است ، این که روز گذشته رئیس جمهور نادان آمریکا در مقر سازمان ملل به صراحت اعلام کند از آشوبگران حمایت می کند ، حداکثر حماقت یک رئیس جمهور است ،  این که در مقر سازمان ملل خط اغتشاشگران ، آشوبگران و بحران مورد حمایت قرار گیرد ، جای بسی تاسف است.

حسینی پور بیان داشت: ملت ایران ملت امام حسین ( ع ) و با مکتب اهل بیت است ، این ملت  فتنه ها را می‌شناسد ، امروز نیازمند سبک زندگی کسانی هستیم که هویت ما را ساختند ، یعنی همه پیرو سبک زندگی شهدا هستیم.

وی ادامه داد : رهبر معظم  انقلاب به عنوان  خلف صالح حضرت امام ولی العصر ( عج ) دانا و منحصر به فرد است ؛ رهبری که دنیا روی رهبری ایشان اعتراف کرده است ، اعتراف کردند تا  زمانی که این رهبر بالای سر این ملت باشد کاری نمی شود کرد ، این رهبر دست ما را می خواند و مردم را متحد می کند ، رهبری ایران انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.

استاندار مازندران با بیان این که « جمهوری اسلامی  ایران بنا بر آموزه های دینی بنای دخالت در هیچ کشوری ندارد و فقط از حق و عدالت اسلامی دفاع می کند » ، گفت : همواره با منویات  و تدابیر  رهبر معظم انقلاب از مسیر سخت عبور کرده ایم.  

حسینی پور بیان داشت : آخرین خاکریز موفقیت ایران جبهه اقتصادی است ، امروز دولت مردمی سیزدهم به رغم مخالفت های بین المللی  و تحریم های سخت توانسته سدها  را برای توسعه اقتصادی بشکند،حضور جمهوری اسلامی ایران در پیمان شانگهای نمونه بارز این مقوله است ، یقین کنید این موفقیت ها در سایه ولایت پذیری مسوولان بیش از پیش محقق می‌شود.

وی گفت : مردم ولایت مدار ، خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران و همه اقشار مازندران همانند ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی در کنار هم و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند. مسیر قوت ایران اسلامی بر گرفته از حرکت عظیم اربعین حسینی است ، دشمن نیز از این نقطه قوت می ترسد و عکس العمل نشان می‌دهد ، ملت ما هوشیار هستند و به حول قوه الهی انسجامی بسیار عالی در نیروهای مسلح وجود دارد ، امروز امنیت کامل در مازندران برقرار است. 

حسینی پور افزود : مازندران کاملا امن است و این امنیت را مدیون خون شهدا ، منویات رهبری ، پشتیبانی ملت و خانواده شهدا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *