دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

رزمایش “سپاس و میثاق با یاوران ولایت ” در مازندران

آیین برگزاری رزمایش دیدار بامحوریت دیدار و تجلیل از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده‌های شهدای استان مازندران برگزار شد.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آیین برگزاری رزمایش دیدار بامحوریت دیدار و تجلیل از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده‌های شهدای استان مازندران اظهار کردند: جابر بن عبدالله انصاری بنیانگذار زیارت اربعین در این زیارت در رابطه با استفاده مردم از امام زمان (عج) در زمان غیبت که پاسخ آن توسط پیامبر اکرم (ص) بیان شده، تاکید کرد که مردم همانطوری که از خورشید پشت ابر استفاده می‌کنند از امام نیز استفاده می‌کنند.

به گزارش بلاغ ،وی افزود: امروز هر چه که داریم به برکت امام زمان (عج) است، رمز این رزمایش هم امام زمان (عج) است، تجمع امروز از فیوضات خورشید پشت پرده است، ترویج از دفاع با تجلیل از مدافعان است.

محمدی لائینی فلسفه‌ این رزمایش را ترویج دفاع در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر انقلابی بمانیم دفاع زنده خواهد ماند، دشمن برای موفقیت‌های ما برنامه دارد، تضعیف حضور مردم در انتخابات و ایجاد فتنه‌ها بخشی از تلاش‌های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: امروز شاهد حماسه‌های بزرگی همچون همایش اربعین هستیم، حضور آیت الله رئیسی در کشورهای دیگر که پرچم دیپلماسی را مقتدرانه بالا نگه داشته در کنار جهاد خدمت در حوزه‌های گوناگون، جهاد ورزشی و جهادهای دیگر، دشمن را به برنامه‌سازی وا داشته است‌.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما از عفاف و حجاب دم می‌زنیم، عنوان کرد: دو اتفاق در همین دو حوزه در طی روزهای اخیر رقم خورد، خانم کرد مریوانی بخاطر حفظ عفت خودش را از پنجره به بیرون انداخت و در حکم شهادت دار فانی را وداع گفت، دیگری در حوزه حجاب که پلیس باید به وظیفه خود عمل می کرد، دستشان هم رو شد و دختری بر اثر سکته فوت کرد اما عوامل فتنه یک آشوب بزرگ را به راه انداختند، در همین مدت چندین پلیس در مبارزه با اشرار شهید شدند کسی چیزی نگفت.

محمدی گفت: فلسفه تجلیل از خانواده شهدا حفظ و دفاع است، همه ملت باید به وسط میدان آمده و از نظام دفاع کنند، نظام مظلوم واقع میشود و یک مشت عوامل فتنه در حال میدان داری هستند، در حالی که در صحنه عینی جامعه کمتر تحرکی می‌بینیم، لازم است همه اقشار مردم پای کار بیایند.

وی تصریح کرد: در حمایت از فرزندان انقلاب در خیابان‌ها باید تظاهرات به راه بی‌افتد تا جلوی آشوب دشمنان بایستیم درس بزرگ ما جهاد است، سرکشی از همه خانوادههای شهدا در یک روز بسیار کار بزرگ و ستونی است، بنده انتظار دارم مردم انقلابی هم در فضای مجازی و هم حقیقی به دفاع از فرزندان نظام و انقلاب برخیزند و عوامل فتنه را محکوم کنند، ما مردم مازندران از همینجا اعلام می‌کنیم که پای علم انقلاب ایستاده‌ایم و با عوامل نفاق مبارزه خواهیم کرد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *