دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار اعضای شورای اداری شهرستان قائم شهر با آیت الله معلمی

عضای شورای اداری شهرستان قائم شهر ، در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان، ضمن دیدار با آیت الله معلمی «عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» ، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

عکاس(علی رمضانی) منبع: خزرنما

فرماندار شهرستان قائمشهر گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

جواد مولایی در جلسه شورای اداری با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر با بیان اینکه این دهه فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است، افزود: دشمن همه تلاش خود را برای کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گرفته است و در چنین شرایطی وظیفه داریم موفقیت های نظام را به گوش همگان برسانیم.

وی با اعلام اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر ۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: همایش فرصت های سرمایه‌گذاری با حضور بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار روز پنج شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر برگزار می شود و در ۶۰ غرفه توانمندی ها و دستاوردهای این شهرستان ها به نمایش گذاشته می شود.

مولایی با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پارک هیرکانی و خبرنگار در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: به مناسبت این ایام بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی جایگزین رازی قائمشهر نیز با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات عمران عباسی، حبیب خناری نژاد به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قائمشهر معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *