دسته‌ها
آرشیو

شورای هماهنگی حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران با حضور آیت‌الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان، سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

عکاس(ارسالی)منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای مشارکت روحانیت دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) و سالروز شهید «محمدحسین فهمیده» اظهار داشت: همه دنبال یک مقصد هستیم و آن رضایت خداوند و حضرت ولیعصر (عج) و رسیدن به شهادت است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل و مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خواستار توجه جدی به این حوزه شد و بیان کرد: شهدا از هر صنفی متعلق به اسلام، تاریخ و آینده بشر هستند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه حق یک شهید متعلق به همه مردم بشریت و حق الناس است، افزود: زنده کردن نام شهدا حق الناس است و همه بشر باید این حق را به حق دار برسانند.

امام جمعه ساری با اشاره به جمع آوری خاطرات شهدا در قالب شناسنامه ای، بر لزوم سیره نویسی در سطح گسترده و عمیق‌تر تأکید کرد و ادامه داد: کار در حوزه شهدا فراوان است و در بیان خاطرات ملاحظه کاری نباید صورت بگیرد چراکه این‌ها حق الناس است و باید گفته شود و اگر بازگو نشود در دل می‌ماند و دفن خواهد شد و این گوهر باید به دست آیندگان برسد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه جمع آوری خاطرات شهدای روحانی باید بانی داشته باشد، گفت: به سر کار آوردن هم مسئله‌ای مهم است و این کار باید با جدیت پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *