دسته‌ها
آرشیو

جلسه شورای اداری استان مازندران در سپاه کربلا

جلسه شورای اداری استان مازندران با حضور استاندار و فرمانده سپاه کربلا در مرکز امامت ستاد سپاه استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی)منبع:خزرنما

این جلسه هم اندیشی مدیران استانی به همت و میزبانی بسیج سازندگی سپاه کربلا با محوریت هم افزایی و برنامه ریزی های لازم در راستای بزرگداشت هفته بسیج ، اجرای دومین مرحله رزمایش سراسری جهادگران فاطمی و نیز قرارگاه جهاد تبیین برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج به عنوان یکی از موضوعات در کارگروه‌های مختلف برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: رزمایش جهادی به مدت ده روز در ایام هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یک امر گسترده و همه گیر در سیستم‌های اجرایی و نهادی انجام می‌شود، گفت: شکل گیری قرارگاه محله مهدوی یکی دیگر از برنامه‌هاست که با تأکید بر مسجد محوری و نقش دادن به مردم در حل نظام مسائل پیرامونی در محل، بخش و روستا با محوریت امام اجرا خواهد شد.

سردار مسلمی ادامه داد: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی (۲) یکی از سرفصل‌ها و موضوعات جلسه شورای اداری استان بود که به منظور بررسی چگونگی اجرای رزمایش در موضوعات عمرانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مورد بحث قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه این رزمایش با کمک همه دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و گروه‌های جهادی برای امیدآفرینی و رفع محرومیت در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند و تصمیمات خوبی نسبت به کمک و تسهیل و هدایت اردو‌های جهادی در این رزمایش مورد تأکید بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *