دسته‌ها
آرشیو

تودیع و معارفه مدیرعامل برق منطقه ای و توزیع برق مازندران

در مراسمی کوروش موسوی تاکامی به عنوان مدیرعامل شرکت‌ برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و سیدکاظم حسینی کارنامی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران معارفه شدند.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

قطار سریع السیر تغییرات مدیریتی برق ایران به ایستگاه مازندران رسید تا مدیران جدید شرکت‌های برق منطقه‌ای مازندران و شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شوند.
سرویس صنعت برق نیوز:حسین افضلی پس از یازده سال حضور در برق منطقه‌ای مازندران امروز جای خود را به کوروش موسوی تاکامی خواهد داد.
افضلی متولد ۱۳۴۶ دارای لیسانس مهندسی برق از دانشگاه تبریز و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است. وی سابقه خدمت در صنعت برق را از تاریخ ۷۳/۴/۴ داشته و بعد از مدیرعاملی توزیع برق غرب مازندران بعنوان مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران فعالیت داشته است.

کوروش موسوی تاکامی دارای دکترای برق از سوئد است و سابقه همکاری با شرکت ABB سوئد را نیز در کارنامه دارد. وی به مدت یک دهه در مازندران مدیر اجرایی نصب و راه اندازی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع بوده و سابقه مدیر فنی و مهندسی در شرکت‌های اقماری برق منطقه‌ای مازندران، مدیر طرح و برنامه آب و برق کیش و معاون دفتر مهندسی توانیر را در کارنامه خود دارد. موسوی تاکامی در آخرین سمت خود بعنوان معاون دفتر هوشمندسازی توانیر فعالیت داشته است.
بالاخره و پس از نزدیک به ده ماه بلاتکلیفی، سرپرست فعلی این شرکت بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران منصوب خواهد شد.

سیدکاظم حسینی کارنامی اردیبهشت ماه امسال طی حکمی از سوی متولی زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل سابق شرکت توانیر بعنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد و بجای فرامرز سپری مدیریت این شرکت را بدست گرفت.
حسینی دانش آموخته ارشد برق قدرت با سابقه مدیریتی، چون معاون هماهنگی، سرپرست معاونت بهره برداری، مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری و مدیر امور برق شمال ساری در شرکت توزیع برق مازندران است. وی طی حکمی از سوی سپری مدیرعامل سابق در دی ماه سال گذشته، به عنوان قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شده بود.

توزیع مازندران از جمله شرکت‌هایی بود که وزارت نیرو نتوانست در مقابل نماینده حامی حسینی کارنامی مقاومت کند و پس از چندماه در نهایت به انتخاب گزینه مورد نظر وی تن داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *