دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

تجلیل از بازیگران نمایشواره اردیبهشت مقاومت در ساری

مراسم تجلیل و قدردانی از دست اندرکاران و بازیگران نمایشواره اردیبهشت مقاومت با حضور خانواده معزز شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

این آئین که به همت معاونت فرهنگی هنری و سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار شد با حضور سرهنگ مجیدی “معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا” ، مادر معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر و جمعی از عوامل و بازیگران این نمایشواره نیز همراه بود.

گفتنی است خانواده معزز شهید عجمیان پس از دیدن کلیپ نمایشواره اردیبهشت مقاومت که به مناسبت سالگرد بزرگداشت حماسه کربلای خانطومان، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بوستان ولایت ساری برگزار شد و در طی آن صحنه هایی از حماسه آفرینی های مدافعان حرم و نیز گوشه هایی از رشادت ها و از جمله لحظه شهادت شهید بزرگوارشان در راه دفاع از آرامش و عفت مردمان این آب و خاک ، به صوت هنرمندانه به تصویر کشیده شده بود ، برای قدردانی از عوامل آن در این برنامه حاضر شدند.

در این برنامه ضمن تجلیل از عوامل و بازیگران نمایشواره اردیبهشت مقاومت، لوح یادبود این نمایشواره نیز توسط مادر بزرگوار شهید مدافع حرم محمود رادمهر به خانواده معظم شهید عجمیان اهدا شد.

همچنین مادر بزرگوار شهید روح الله عجمیان ضمن تجلیل از کارگردان هنری این اثر فاخر ، چفیه متبرک و اهدایی رهبر معظم انقلاب را نیز به بازیگر نقش شهید عجمیان در نمایشواره اردیبهشت مقاومت تقدیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *