دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

تجلیل از دختر قهرمان تیراندازی جهان در شورای اداری شهرستان ساری

به مناسبت روز دختر از “هانیه رستمیان” دارنده نقره تپانچه 25 متر جام جهانی تیراندازی آذربایجان در جلسه شورای اداری شهرستان ساری به ریاست محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری و با حضور حجت الاسلام حسینی کارنامی امام جمعه موقت ساری، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، قبادی شهردار ساری، بخشی رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری، ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، کاظم نژاد معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، سرهنگ محمودی جانشین سپاه ناحیه شهرستان ساری و سرهنگ مهدوی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ساری،پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر، سبحان بخشی عضو شورا،بخشداران، روسای شورای بخش، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری مرکز استان مازندران برگزار شد. ‎

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

محمدعلی نوبخت در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و1200 شهید گلگون کفن شهرستان ساری و تبریک پیشاپیش آغاز دهه مبارک کرامت و روز دختر گفت : جریان انقلاب الک و غربال ندارد و متعلق به همه گروه ها، احزاب و اندیشمندانی است که دل در گرو پیشرفتِ ایران اسلامی دارند.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به اینکه مشی دولت خدمتگزار سیزدهم در راه تحقق گزاره دولت مردمی در کنار تاکیدات موکد استاندار محترم مازندران، اقدام بموقع علیه فساد است افزود: دولت مردمی سیزدهم، دولت مانور خدمت نیست بلکه دولت انشایِ عملی خدمت بی منت است.
وی در ادامه با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران، پیگیری تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و اجرای بهنگام پروژه های کمیته برنامه ریزی است گفت: در راستای تحقق مصوبات سفر ریاست جمهور در مجموع برای 139 پروژه اعتباری بالغ بر 2292 میلیارد تومان مصوب شد که تا امروز برای 46 پروژه  اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومن اعتبار تخصیص کامل یافته است و عملیات اجرایی  10 پروژه شاخص  از قبیل تالار مرکزی ساری، مجتمع 24 کلاسه حیات طیبه شهیدسلیمانی و مدرسه 12 کلاسه شهید قائمی و… با اعتبار تخصیصی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است که با همراهی تمامی دستگاه های اجرایی بدنبال تکمیل  بهره برداری از پروژه های باقیمانده هستیم.

محمدعلی نوبخت با اشاره به خطبه 201 نهج البلاغه که  أَیُّهَا النَّاسُ لاَ تَسْتَوْحِشُوا فِی طَرِیقِ الْهُدَى لِقِلَّهِ أَهْلِهِ، اى مردم در طریق هدایت از کمى پویندگانش وحشت نکنید گفت: وظیفه ما اعتماد سازی برای مردم و تجلی کارآمدی و اعتلای نظام اسلامی  و ایستادگی و مقاومت در جهت پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است.

فرماندار مرکز مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام گرامیداشت سوم خرداد، رحلت امام(ره)، دهه کرامت و روز دختر با تشکیل ستاد در فرمانداری شهرستان ساری و برگزاری جلسات منظم و با برنامه ریزی دقیق با هماهنگی دستگاه های اجرایی و بخشداری ها در جهت هرچه با شکوه تر برگزار کردن مراسمات در این ایام در سطح شهرستان ساری حرکت خواهیم کرد.
وی در ادامه اظهار کرد: 3677 واحد مسکن خودمالکی در شهرستان ساری در قالب 311 پروژه انعقاد قرارداد با بانکهای عامل به منظور برخورداری از تسهیلات بانکی شده است و در حوزه مسکن روستایی نیز با تخصیص سهمیه 812 واحد، منجر به انعقاد قراداد با متقاضیان به تعداد634 واحد گردیده است و بزودی کلنگ زنی آزاد راه قائم شهر ساری و پروژه 486 واحدی جهش مسکن گله دون انجام خواهد شد.

گفتنی است نوبخت  فرماندار مرکز استان در این جلسه با اهدای لوح سپاسی از هانیه رستمیان، اولین بانوی ایرانی مدال آور جهانی در رشته ورزشی تپانچه بادی و آقای امیرحسین میانرودیان قاری نوجوان و برجسته ساروی تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

لامز به ذکر است در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی که به میزبانی کشور آذربایجان و در شهر باکو برگزار شد در رقابت های تپانچه ۲۵ متر زنان، هانیه رستمیان، تیرانداز تیم ملی ایران، بعد از صعود به فینال در جایگاه دوم این مسابقات ایستاد و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت‌ها نماینده چین قهرمان و آلمان سوم شد.

این نخستین مدال جهانی تپانچه زنان ایران است که توسط هانیه رستمیان، دختر المپیکی ایران به دست آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *