دسته‌ها
آرشیو

تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌ های رسانه‌ای سپاه کربلا

همایش روز خبرنگار بسیج و سپاه کربلا و آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره های رسانه ای سال سپاه با حضور سردار شکارچی ” سخنگوی ارشد نیروهای مسلح “در سینما کانون ساری برگزار شد.

عکاس( زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

به گزارش فارس ، سردار ابوالفضل شکارچی در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های رسانه‌ای سال سپاه کربلا که با حضور فرمانده سپاه کربلا، خبرنگاران و اصحاب رسانه در ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه افتخار استان مازندران در حوزه خبرنگاری شهید باغبانی بوده است، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با رسالت خبرنگاران تبیین می‌شود و‌ اگر رسالت زینبی نبود حادثه عاشورا فراموش می شد چرا که پیام‌رسانی این بانو در این حماسه بی‌نظیر بوده است.

اظهار کرد: استان مازندران شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در مقابله با دشمنان پیشران و پیش‌رو بوده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اعلام اینکه کار رسانه فراتر از کار مادی است و‌ کار ما رسالت دینی است، بیان کرد: اگر پیشکسوتان حوزه رسانه در این کار موفق بودند به دلیل رویکرد انقلابی بوده و این رویکرد رسالت محور و تکلیف محور اصحاب رسانه اصل بوده است.

وی با اعلام اینکه کار خبرنگاری رسالت دینی و انقلابی است و هر کجا که موفق بودیم به این رویکرد توجه شد، تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی باید به نسل آینده و جهان منتقل شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سربلندی، عزت و افتخار در منطقه و جهان رسیده به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه و الهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بوده است.

 شکارچی خاطرنشان کرد: امروز جنگ نرم، عملیات روانی، جنگ رسانه‌ای و جنگ شناختی از طریق امپراطوری رسانه‌ای دشمن با تمام توان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و دشمنان شکست خورده در میدان‌های سخت و تقابل نظامی با نظام راهبرد اساسی خود را جنگ نرم قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: با یک نبرد و جنگ نابرابر رو به رو هستیم که دشمن به عنوان یک امپراطور رسانه‌ای با محوریت صهیونیست‌ها در دنیا تمرکز خود را مقابله با آرمان‌های جمهوری اسلامی قرار داده و تا از بین بردن این آرمان ها از دشمنی خود دست بر نخواهد داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه رویکرد انقلابی و انقلابی‌گری خبرنگاران سبب شده که در عرصه‌های مختلف موفق باشیم، گفت: امروز آماج تمام رسانه‌های دنیا علیه انقلاب اسلامی است و باید هوشیار باشیم.

شکارچی با بیان اینکه رسانه مهم‌ترین لشکر انقلاب اسلامی است که همه حرکت و توانمندی این لشکر در جهت تحقق هدف قاطع است، اظهار کرد: نباید دچار عملیات فریب شویم و باید مطالبه‌گری کرد اما هیچ کس حق ندارد از مسیر آرمان‌های انقلاب خارج شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه رسالت اصلی رسانه‌های کشور صیانت، حفظ و توسعه تعمیق ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی است، ادامه داد: باید با پرهیز از سطحی‌نگری، عمق راهبردی به فضای رسانه داده شود.

وی با اعلام اینکه دشمن تلاش دارد موضوعات اساسی کشور را به انحراف ببرد و دلسوز مردم نیست، تصریح کرد: بیشتر مسؤولان کشور در حال رفع مشکلات مردم هستند؛ نباید اجازه دهیم دشمن بذر ناامیدی را در کشور بنشاند و باید قبل از دشمن روایتگر باشیم چرا که روایت اول خیلی کارساز است.
 
شکارچی با بیان اینکه خبرنگار و رسانه باید خود را در هر زمان سفیر انقلاب بداند، اظهار کرد: خبرنگار باید متناسب با نیاز انقلاب کار کند و جریان ساز باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امید و صبوری را به جامعه تزریق کنیم، افزود: مطالبه‌گری رسانه‌ها باید دل مردم را شاد کند و مسؤولان را به تحرک وا دارد و دشمن را ناامید کند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند چرا که مقام معظم رهبری به درستی این مساله را بیان کردند.

لازم به ذکر است در این مراسم از محسن هدایتی– مدیرمسئول ، زینب ذبیحی و سید جلال شکوهی– عکاسان پایگاه خبری خزرنما در بخش های مختلف تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *