دسته‌ها
آرشیو ورزشی

بازگشایی ورزشگاه وطنی قائم شهر در دیدار نساجی و ملوان

 

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مازندران ضمن بازگشایی این ورزشگاه، به تماشای دیدار تیم فوتبال نساجی و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر نشست؛ دیداری که در پایان آن دو تیم به تساوی ۲ بر۲ رضایت دادند.

عکاس(احسان فضلی اصانلو) منبع: خبرگزاری ایرنا

معاون اول رئیس جمهور پس از ورود به ورزشگا وطنی قائم شهر و افتتاح رسمی آن، در سکوهای تماشاچیان حضور یافت و برای دقایقی بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در حالی که حدود نیم ساعت به زمان بازی دو تیم فوتبال نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی باقی مانده بود، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران وارد ورزشگاه وطنی قائم شهر شدند و پس از افتتاح رسمی این ورزشگاه در روی سکوهای تماشاچیان حضور یافتند.

در حالی که دقایقی بیشتر به زمان بازی باقی نمانده بود، حمید استیلی و علی اصغر مدیرروستا نیز که به دعوت استاندار مازندران برای شرکت در آیین افتتاح ورزشگاه وطنی قائم شهر دعوت شده بودند خود را به جایگاه تماشاچیان رساندند و در کنار استاندار بر روی سکوها نشستند.

بهداد سلیمی نیز با حضور در جایگاه تماشاچیان برای دقایقی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور،  وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

طرفداران نساجی به محض ورود استاندار مازندران به داخل ورزشگاه با سردادان شعار “استاندار با غیرت” به شدت او را مورد تشویق قرار دادند و نماینده عالی دولت در مازندران نیز با تکان دادن دست به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.


معاون اول رئیس جمهور که به همراه وزیر ورزش و جوان، استاندار مازندران و شماری دیگر از مسئولان وارد ورزشگاه شده بود، با دیدن آیت الله معلمی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه قائم شهر در داخل ورزشگاه برای دقایقی دیدار و گفت و گو کرد.  
معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران پس از اینکه حدود ۱۰ دقیقه از بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کردند در میان تشویق تماشاچیان از محل ورزشکاه خارج شدند.

معاون اول رئیس جمهور قرار است تا دقایقی دیگر از بندر امیرآباد بهشهر نیز از نزدیک بازدید کند.

هواداران پرشور تیم نساجی مازندران که  ساعت ها قبل از آغاز بازی در ورزشگاه حضور یافتند با نظم و ترتیب خاصی بشدت تیم مورد علاقه خودشان را تشویق می کردند.

قدیمی‌ترین ورزشگاه مازندران که طی سال‌های اخیر به دلیل فرسوده بودن امکانات و زیرساخت‌ها همواره با چالش‌هایی مواجه بود، همزمان با دومین روز هفته دولت پس از تکمیل عملیات بهسازی و نوسازی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و حضور تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی، چهره‌های ملی و هزاران هوادار نساجی یک بار دیگر به فضای فوتبالی کشور برگشت.  آخرین باری که تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه شهید وطنی حضور یافت روز سوم مرداد ۱۴۰۰ بود که دیدار هفته بیست‌ونهم لیگ بیستم با استقلال تهران برگزار شده بود.

نساجی از ساعت ۲۰ پنجشنبه ۳ شهریور سومین مسابقه فصل جاری لیگ برتر را در ورزشگاه شهید وطنی مقابل تیم ملوان انزلی برگزار کرده و عملا این مسابقه حکم بازی افتتاحیه پروژه بهسازی و نوسازی یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های ایران را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *