دسته‌ها
آرشیو حوادث

انهدام شبکه قاچاق مشروب و اسلحه در بابل

به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلای مازندران در عملیاتی مقادیر بسیار زیادی از مشروبات الکلی خارجی و همچنین داخلی کشف شد.

عکاس(محسن باقرپور) منبع: خبرگزاری فارس مازندران

در این عملیات ۱۱ نفر به همراه ۱۰ هزار بطری از انواع مشروبات الکلی خارجی، ۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی داخلی، ۲۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری، تعداد آلات و ادوات جرم و ۶ خودرو حامل کالاهای ممنوعه با برآورد ۱۵ میلیارد تومان از این شبکه کشف و ضبط شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلای مازندران و همچنین اشراف اطلاعاتی که به برکت پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان شکل گرفت، در عملیاتی مقادیر بسیار زیادی از مشروبات الکلی خارجی و همچنین داخلی کشف شد.

وی افزود: در این عملیات ۱۱ نفر به همراه  ۱۰ هزار بطری از انواع مشروبات الکلی خارجی، ۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی داخلی، ۲۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری، تعداد آلات و ادوات جرم و ۶ خودرو حامل کالاهای ممنوعه با برآورد ۱۵ میلیارد تومان از این شبکه کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: امروز به مردم عزیز اطمینان خواهیم داد به برکت نیروهای جهادی، انقلابی و مومن که در مجموعه سپاه و سازمان اطلاعات سپاه و همچنین هوشیاری و گزارش‌های مردم هرچه خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی باشد با افراد متخلف برخورد قاطع و کوبنده‌ای را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی نیز در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این شبکه قاچاق سازمان یافته کالاهای ممنوعه در بابل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه کربلا استان مازندران شناسایی و منهدم شده است.

دادستان شهرستان بابل تاکید کرد: هر فرد یا افرادی که بخواهند به شکل‌هایی تحت هر عنوانی ناهنجاری اجتماعی را در داخل کشور ایران اسلامی به وجود بیاورند در رصدهای نیروهای اطلاعاتی خواهند بود و با قانون به سراغشان خواهیم رفت.

ملاکریمی گفت: دستور برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در شعبه قضایی بابل صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *