دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

اربعین شهادت سرباز گمنام امام زمان(عج) سید احمد صالحی در ساری

به مناسبت فرا رسیدن اربعین شهید مدافع امنیت کشور، سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید احمد صالحی مله در حسینیه عاشقان کربلا ساری با سخنرانی استاد میرزا محمدی و با مداحی حاج محمدرضا بذری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

شهید احمد صالحی در حین ماموریت و پاسداری از انقلاب اسلامی آذر ۱۴۰۱ در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در زاهدان به ساری منتقل و در گلزار شهدای ساری آرام گرفت.

در بخشی از وصیت نامه شهید آمده است:

وصیت من این است که تابع شرع مقدس اسلام و مذهب تشیع باشید. مطیع و گوش به فرمان و فدایی امام خامنه‌ای عزیز باشید. ادامه دهنده راه شهدا باشید و با تمام توان از حکومت جمهوری اسلامی دفاع کنید نگذارید خون شهیدان پایمال شود.

توصیه‌ای به خواهران عزیز: توصیه می‌کنم به خواهران که حجاب به همراه عفاف و حیاء را رعایت کنید. خواهران و برادران حدود شرعی محرم و نامحرم را که متاسفانه در قشر مذهبی کمرنگ شده رعایت کنید. به هیچ وجه از کسانی که با نظام و رهبری دشمنی داشته باشند را حلال نخواهم کرد.

توصیه‌ای به مسئولین: فردا باید پاسخگوی اعمالتان باشید. باید جهادی کار کنید مسئول یعنی کسی که از او سوال خواهد شد. برای رضای خدا و با اخلاص برای تعالی انقلاب اسلامی کار کنید از مسئولیت خود سوء استفاده نکنید حتی کم کاری شما در مسئولیت هم خیانت است چه رسد به رانت و رابطه بازی و…

باید پاسخگوی خون شهیدان باشید از مسئولینی که جهادی کار نکنند به هیچ وجه نمی‌گذرم. ایها الناس به خدایتان دنیایی هست؛ در همه حال خدا را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *