دسته‌ها
آرشیو فرهنگی مازندران

“همه دختران من” نماینده مازندران در جشنواره بین المللی تئاتر فجر

اجرای “همه دختران من_کارگردان: رحمان قدمی” نماینده تئاتر مازندران در بخش رادیو تئاتر چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه رفت.

عکاس(ارسالی) منبع:پایگاه اطلاعرسانی جشنواره بین‌المللی فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبر که هفت گروه نمایشی استان در چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارند عنوان کرد: از این تعداد، چهار گروه در بخش صحنه‌ای، دو گروه در بخش خیابانی و یک گروه در بخش رادیویی در این رویداد بزرگ و مهم بین المللی تئاتر به رقابت می پردازند.

حسین جوادی با بیان اینکه نمایندگان تئاتر استان از شهرستان‌های تنکابن، نوشهر، ساری و بهشهر در رقابت های این دوره از جشنواره شرکت دارند؛ تشریح کرد: نمایش‌های “بی درکجایان” به کارگردانی سجاد بحری از تنکابن در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر، “صنم” به کارگردانی ارسلان مهدوی ساروی از ساری در تماشاخانه سنگلج اجرا می شوند و همچنین نمایش های “مأمور خیابان نودودو” به کارگردانی میثم زندی از نوشهر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و “مطرب آقا” به کارگردانی مهیار هزارجریبی از بهشهر در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می روند.

جوادی اضافه کرد: در بخش خیابانی نیز دو گروه ساروی، نمایش “آکوستیک مین” به کارگردانی حمید ناطقی و نمایش “پرسه در نیاز” به کارگردانی سحر محسنی کیاسری، در مقابل تالار وحدت اجرا می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اشاره کرد: نمایش “همه دختران من” به کارگردانی رحمان قدمی نیز در بخش رادیو تئاتر چهل‌ویکمین جشنواره حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *