دسته‌ها
آرشیو

نشست خبری مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در ساری

نشست خبری “علی نوروزی” مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران باموضوع اصلاح تعرفه های تلفن ثابت در محل شرکت مخابرات ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

اساس توسعه شبکه‌های مخابراتی اصلاح تعرفه‌ها است

علی نوروزی مدیرعامل منطقه مخابرات مازندران در خصوص اصلاح تعرفه تلفن ثابت در جمع خبرنگاران اظهار داشت :متاسفانه در گذشته مغفول ماندن تعرفه تلفن ثابت منجر به عدم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و همچنین نارضایتی مشتریان، کارکنان مجموعه مخابرات و سهامداران شرکت به دلیل عدم تامین منابع مالی شده بود ولی بسیاری از این مسائل و مشکلات فوق در اصلاح تعرفه‌های جدید تلفن ثابت برطرف خواهد شد.

وی افزود: آخرین تغییرات در تعرفه ۱۳ سال پیش صورت گرفت که همین موضوع به‌دلیل برخی لجاجت‌ها سبب ایجاد چالش برای مخابرات گردید . مدیرعامل منطقه مخابرات مازندران با بیان اینکه نقاط مهم شهرهای استان در اختیار ما نیست بیان داشت : یکی از مهم‌ترین موانع توسعه در شهرها عدم گفتمان مشترک بین شهرداری و مخابرات است، برای توسعه شهر همدلی بین بخشی میان ادارات بسیار لازم است .

وی افزود: استان دیجیتال یکی از پیشنهادهای استراتژیک استاندار محترم بود؛ اشتغال دیجیتال می‌تواند مازندران را در سال‌های آینده نجات دهد.

مهندس نوروزی در خصوص هزینه نگهداری خطوط اظهار داشت : هزینه نگهداری هر خط ۲۷ هزارتومان است ولی درآمد همان خط ۴۵۰۰ تومان بوده چیزی حدود یک هفتم آیا با چنین وضعیت مالی می‌شود مخابرات را مدیریت کرد؛ اساسی‌ترین کار در توسعه و رشد خدمات ارتباطی در اصلاح تعرفه‌ها نهفته است. مدیرعامل منطقه مخابرات مازندران در پایان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷۹ میلیارد تومان زیان دادیم افزود : با این درآمدها توسعه امکان پذیر نبود، بسیاری از مشترکین به دلیل نبود توسعه ناراضی هستند که به حق هم هست، با ابلاغ تعرفه جدید و ایجاد منابع بخش عظیمی از این مشکلات رفع خواهد شد.

یک پاسخ به «نشست خبری مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در ساری»

سلام و احترام . روزهاست که بااین چشم کم سو و دست لرزان دارم میگردم که ایا راهی وجود داره تا مشگلم و به سمع مدیر کل محترم مخابرات مازندران برسانم ؛. ولی پیدا نکردم . چرا مسولان استانی بعضی ها اصلا بفکر مردم نیستتد . شاید مسولان کشوری باشند که جوابگو مردم نباشند حداقل بیشتر شان ارتباط با مردم در فضای مجازی قرار دادند . تا مردم دردشون و اونجا بازگو کنند و اگر از حق نگذریم . خیلی ها هم در همین ارتباطات فضای محازی مشکلاشان حل شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *