



































بعثت مردمی قائمشهر همزمان با ایام نخست ماه محرم با حضور گسترده مردم در میدان طالقانی برگزار شد. شرکتکنندگان با حضور خود، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بر استمرار این اجتماع مردمی تأکید کردند.
عکاس(علی بلباسی و امیررضا جعفری ) منبع: پایگاه خبری بلاغ مازندران
