دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران با آیت الله لائینی

حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی کیاپی-رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران و دادستان نظامی استان با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری دیدار و گفتگو کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست با مسئولان سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در استان با بیان اینکه به سلامت نیرو‌های مسلح و معیشت سازمانی و شخصی آن‌ها اهمیت داده شود، اظهار داشت: اهمیت سازمان قضائی هم به‌دلیل مهم بودن جایگاه خاص قضاوت در اسلام و هم مجموعه نیرو‌های مسلح است.

به گزارش دفاع‌پرس ،وی افزود: دشمنان روش‌های مختلفی را در پیش گرفتند و برنامه ریخته اند تا ما را از صنایع دفاعی و نظامی بازدارند و به فرموده رهبر معظم انقلاب بنیاد دفاع باید قوی شود و این تصمیمی هوشیارانه است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه سلامت نیرو‌های مسلح بسیار مهم است، گفت: دشمنان از جانب تصمیمات رهبری مملکت مأیوس هستند، اما راهکار‌های دیگری همچون نفوذ بر بدنه نیرو‌های مسلح را در پیش می‌گیرند تاضربه بزنند از این رو سالم نگه داشتن قوای مسلح بسیار مهم است.

آیت الله محمدی لائینی صیانت، پیشگیری و جهاد تبیین در نیرو‌های مسلح را بسیار مهم دانست و بیان کرد: تقویت بنیه ایمانی و دینی نیرو‌های مسلح مسئله مهم است.

در پایان این دیدار حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان به حجت الاسلام والمسلمین زارعی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *