

















نشست خبری “سامان صادقزاده” قائم مقام و مدیرعامل نوا خودرو در مجتمع نمایشگاهی نیاوران ساری برگزار شد.
عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما
سامان صادقزاده، قائممقام و مدیرعامل شرکت نواخودرو، در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته در مازندران، در یک نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح دستاوردها و برنامههای توسعهای این شرکت پرداخت. وی با تأکید بر سابقه نزدیک به ۱۴ ساله فعالیت نواخودرو در حوزه خودرو، از برنامههای توسعهای گستردهای خبر داد که به منظور ارتقاء سطح خدمات و رفاه مشتریان در استان مازندران به اجرا درآمده است.
زیرساختهای منحصربهفرد و توسعه نمایندگیها
به گزارش آسمان شمال،صادقزاده اظهار داشت که نواخودرو با ایجاد امکاناتی منحصربهفرد در استان مازندران، از نظر زیرساختهای فروش، خدمات و رفاه مشتریان در سطح کشور پیشرو است. این زیرساختها زمینهساز توسعه و گسترش نمایندگیهای این شرکت شدهاند. در حال حاضر، نواخودرو نمایندگی بیش از ۳۰ برند برتر خودرویی کشور را در اختیار دارد که شامل خودروهای مونتاژی و وارداتی میشود. در نمایشگاه امسال، بخشی از این مجموعه برندها حضور یافتهاند که از جمله آنها میتوان به شرکتهای آفتاب خودرو (با برند ماب)، ماوت خودرو (با برندهای فولکس و ماموت)، دیار خودرو (با برندهای بایک و بیجینگ)، گروه نبو (با خودروهای برقی)، تیگارد (با برندهای تیگارد و BYD) و مکس موتور (با برند لوکانو) اشاره کرد.
افتتاح بزرگترین شهر خودروی کشور در بابلسر
یکی از مهمترین پروژههای این مجموعه، تأسیس بزرگترین شهر خودروی کشور در بابلسر است. این مجموعه با مساحت تقریبی ۳.۵ هکتار، زیرساخت میزبانی از ۱۹ برند خودرویی را داراست و به دلیل طراحی مبتنی بر اصول یکپارچه فروش، خدمات پس از فروش و رفاه مشتریان، نمونهای مشابه در کشور ندارد. شهر خودروی بابلسر امکانات جامعی از قبیل شعب بانک، دفتر اسناد رسمی، مرکز کارشناسی خودرو، محل تست خودرو و فضاهای رفاهی را برای مشتریان فراهم میآورد.
بابلسر؛ قطب جدید فروش و خدمات پس از فروش خودرو
قائممقام و مدیرعامل نواخودرو هدف اصلی این مجموعه را معرفی بابلسر به عنوان یکی از قطبهای فروش و خدمات پس از فروش خودرو در کشور عنوان کرد. وی با اشاره به اینکه بابلسر سالانه میزبان بیش از ۲۵ میلیون مسافر است، تأکید کرد که این شهر خودرو میتواند علاوه بر نقش اقتصادی، جایگاه جدیدی در گردشگری تخصصی خودرو برای استان مازندران ایجاد کند.
رونمایی از محصولات جدید و “نوا سرویس”
در نمایشگاه جاری، نواخودرو از خودروی مزدا EZ-60 رونمایی کرد که نشاندهنده عزم این شرکت برای عرضه جدیدترین محصولات و برندهای روز دنیا در استان مازندران است. صادقزاده همچنین خبر داد که تا پایان نمایشگاه از دو خودروی دیگر نیز رونمایی خواهد شد. هدف نواخودرو این است که همان سطح خدمات و تنوعی که در کلانشهرها ارائه میشود، در شمال کشور نیز در دسترس مشتریان قرار گیرد.
ر پایان، وی از رونمایی برند «نوا سرویس» به عنوان بازوی تخصصی خدمات پس از فروش و قطعات یدکی نواخودرو خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با توسعه این برند و همراهی رسانهها، بتوانند خدماتی سریعتر، باکیفیتتر و رضایتبخشتر به مشتریان خود ارائه دهند. این اقدامات نشاندهنده تعهد نواخودرو به ارتقاء استانداردهای صنعت خودرو در منطقه شمال کشور است.
