دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های سرمایه‌گذاری موقوفات مازندران

همزمان با هفته وقف با حضور یوسف نوری استاندار مازندران، حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع)، فرماندار آمل و جمعی از مسؤولان استانی و شهری ۴۰ پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات و بقاع متبرکه استان به ارزش 431 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

این 40 پروژه شامل افتتاح ۲۶پروژه موقوفات و بقاع متبرکه با هزینه ۲۶۴ میلیارد تومانی کلنگ‌زنی 14 پروژه با پیش‌بینی و سرمایه‌گذاری ۱۶۷میلیارد تومانی می‌باشد.

همچنین امروز با حضور استاندار مازندران، فاز نخست طرح توسعه حرم امامزاده عبدالله(ع) آمل شامل شبستان، سنگ‌فرش، درب و پنجره چوبی به ارزش 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مساحت شبستان امامزاده عبدالله (ع) آمل ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع می‌باشد که جزو یکی از بزرگترین اماکن مذهبی و بقاع متبرکه کشور به‌شمار می‌رود.

همچنین امروز نمایشگاه زنجیره محصولات تولیدی اراضی کشاورزی موقوفات مازندران برپا و تولیدات کشاورزی اراضی وقفی استان به نمایش گذاشته شد.

یوسف نوری استاندار مازندران در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند اوقاف مازندران در ورود به بحث تولید محصولات کشاورزی، گفت: اوقاف با ورود به تولید محصولات کشاورزی گام مهمی در بحث خودکفایی و رونق تولید برداشته است و از این ظرفیت باید برای ورود به بحث اصلاح بذر، بسته بندی محصولات و صادرات استفاده کند.

در پایان این مراسم در قالب همایش یاوران وقف از واقفین خیراندیش، فعالان عرصه وقف وقف و بقاع متبرکه تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *