دسته‌ها
آرشیو خبری

مراسم بازگشایی مدارس مازندران در بهشهر

مراسم بازگشایی مدارس مازندران به میزبانی مدرسه متوسطه اول آیت‌الله سید صابر جباری، امام‌جمعه فقید بهشهر باحضور استاندار برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران از آغاز سال تحصیلی با حضور ۵۲۰ هزار دانش آموز مازندرانی خبر داد و گفت: شهیدان دانش آموز در سنین پایین، با غیرت انقلابی و گذشتن از گوهر جان خود موجب عزت ایران اسلامی شدند. ‎

یوسف نوری، استاندار مازندران در آیین بازگشایی مدارس مازندران به میزبانی مدرسه متوسطه اول آیت‌الله سید صابر جباری، امام‌جمعه فقید بهشهر، اظهار کرد: امروز روز شکفتن دانایی است و تقارن ربیع و سال تحصیلی مبارک است.

استاندار مازندران تقارن شروع فصل دانش با هفت دفاع مقدس را پیام ایستادگی و بالندگی در دانش علمی و نظامی مطرح کرد و گفت: امروز یادآور ایثار همراه با کسب علم است.

نوری، گفت: دفاع مقدس با الگوسازی و هدایت امام و مقام معظم رهبری و حضور موثر و حماسی نماد ایران در جهان شد.

مقام عالی دولت در مازندران، ادامه داد: این عزت ماست، این ایستادگی و مقاومت منشأ از اعتقادات دینی است.

وی افزود: در راه انقلاب باید ثابت قدم بود و در دفاع مقدس ما توانستیم از نداشتن امکانات با ذهن خلاق عرصه را عوض کنیم و جنگ یک رسانه برای ما شد تا دشمن چشم طمع به کشورمان ندوزد.

استاندار مازندران، یادآور شد: امروز دفاع مقدس برای کشورهای جهان الگوسازی شد و استکبار امروز با حرکات مذبوحانه در لبنان و غزه، دست از دشمنی برنمی دارد، اما حزب الله و مردم لبنان و غزه با الگوبرداری از ایران اسلامی مقاوم ایستاده اند.

وی افزود: بیش از ۵۲۰ هزار دانش آموز مازندران تحصیل را شروع کردند و باید تلاش کنیم تا به فتح قله ها برسیم و پرچم اسلام و توحید را برافراشته کنیم.

نوری گفت: هدایت حکیمانه امامین انقلاب و حضور موثر مردم، دفاع مقدس را ماندگار و پیروز کرد.

با حضور یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان، زنگ مهر سال تحصیلی جدید در مازندران در مدرسه متوسطه اول زنده یاد آیت‌الله سید صابر جباری، امام‌جمعه فقید بهشهر نواخته شد.

با این آئین؛ همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ برای بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در مدارس استان مازندران آغاز شد. ‎

یک پاسخ به «مراسم بازگشایی مدارس مازندران در بهشهر»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *