دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

 یادواره شهدا و سرداران شهرستان گلوگاه 

در آستانه کنگره ملی شهدای استان مازندران؛ مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه در مراسمی نورانی یاد و خاطره سرداران و ۳۵۰ شهید والامقام این شهرستان را گرامی داشتند.

عکاس(فرشید سگار) منبع: پایگاه خبری نکته آنلاین

 در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۱۴۵۰۰ شهید استان مازندران، یادواره شهدا، سرداران و ۳۵۰شهید سرافراز شهرستان گلوگاه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، امام جمعه ، فرماندار ، نماینده مردم در مجلس ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ، شهردار و مسئولان شهرستان و بسیجیان در مصلی امام علی (ع) شهرستان گلوگاه برگزار و از کتاب گردان ۴۴۴ امام حسین( ع) گلوگاه به نویسندگی مهدی رضا خادملو رونمایی شد.

این مراسم نورانی با سخنرانی حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه و حضور پر افتخار پدر شهید امنیت آرمان علی وردی و همچنین با نوای حاج سید حسن طاهر و اجرای هومن نصیرایی برگزار و از مقام شامخ شهدای والامقام شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : دوران آخرالزمان مهمترین اصل زندگی بشر است و مهمترین وظیفه همه ما شناخت آخرالزمان است و بهترین سند برای این شناخت نیز قرآن است که باید با این کتاب  الهی ارتباط دائمی داشته باشیم چرا که قرآن کتاب بصیرت و هدایت و آرامش بخش است و استوارترین راه را به بشر نشان می‌دهد.

وی ادامه داد : شهدا شادترین انسانها از نظر قرآن هستند چرا که اهل عمل به قرآن و اهل بیت (ع)بودند ، شهدا با تمسک به قرآن و ولایت خوش عاقبت شدند و گرفتار فتنه های اخرالزمانی نشدند.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به جایگاه برجسته شهدا اظهار کرد: پیرو شهدا و ولایت بودن راهبردش روشن است و وعده خدا حق و قطعی است و قطعا راه شهدا راه شیرین و شفاف  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *