دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

اجلاسیه فرزندان شهدا در سالن همایش مجتمع امامت چالوس

اجلاسیه فرزندان شهدا ویژه شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت در سالن همایش مجتمع امامت چالوس برگزار شد.


عکاس(ارسالی) منبع: سایت کنگره ملی شهدای مازندران

اجلاسیه فرزندان شهدا ویژه شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت با حضور دبیران اجرایی کنگره شهدای مازندران، ائمه جمعه شهرستان، مدیر کل بنیاد شهید استان، فرماندهان سپاه، فراجا و سایر مسئولان به میزبانی شهرستان چالوس در سالن همایش مجتمع امامت این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده‌های آنان برگزار گردید. در این اجلاسیه، سخنرانان به بیان اهمیت نقش شهدا در دفاع از میهن و ارزش‌های اسلامی پرداختند و بر لزوم تداوم راه آنان تأکید کردند.

مدیر کل بنیاد شهید استان در این مراسم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: “فرزندان شهدا باید به عنوان الگوهای جامعه، در مسیر ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده پیشگام باشند.”

محمدعلی نوبخت رئیس شورای سیاستگذاری اجلاسیه فرزندان شهدای استان نیز در این اجلاسیه با بیان اینکه یاد شهدا باید در زندگی روزمره ما متجلی شود، افزود: “ما موظفیم تا با عمل به وصایای شهدا، راه آنان را ادامه دهیم و از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شویم.”

این اجلاسیه به عنوان یک اقدام مهم در راستای حفظ یاد و خاطره شهیدان و تقویت پیوند نسل‌های مختلف با فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *