پنج پروژه تقاطع غیرهمسطح در میدان نیروی دریایی، امام حسین (ع)، باهنر، حمیدیان و رودباری از سوی شهرداری رشت در دست اجرا است. اجرای این پروژه ها راهکاری برای گره گشایی از معضل ترافیک شهری رشت است.
12 دیدگاه دربارهٔ «پنج پروژه تقاطع غیرهمسطح در رشت»
باسلام ،مشکلات رشت اینقدر بحرانی که این تقاطع ها جوابگو نیست باید حمل و نقل عمومی از جمله خطوط بی آر تی،ترامواومترودر دستور کار قرار گرفته و مهم تر لایروبی رودخانه شهر که هیچ توجهی صورت نگرفته و تب دنگی هم شیوع پیدا کرده
مترو تو رشت؟!
با توجه به سطح بالای آب زیرزمینی شدنی نیست، حداقل اینکه ریسکش بالاست و بسیار هزینهبر میشه.
راهکارهای مدیریت ترافیک در کنار توسعه حمل و نقل عمومی و احداث کمربندی و هدایت ترافیک عبوری خصوصا اتوبوس و تریلی و کامیون به خارج از شهر راه حل جایگزین هستش.
به چند زیر گذر نیاز داریم مثل زیر گذر یخ سازی ، زیر گذر رشتیان به ضیابری . نیاز داریم زیر گذر شهرداری برای اتصال سعدی به خیابان امام خمینی و. زیر گذر توشیبا در امتداد خیابان امام و زیر گذر برای میدان گیل سریعا تعریف و اجرایی بشه. انصافا از شورای شهر و شهردار تشکر می کنیم
پیاده راه فرهنگی رشت .کلا شهر رشت رو به بن بست رسوند.برای رها شدن یا سبک تر شدن ترافیک .۱_باید پلی از میدان حشمت تا سعدی زده بشه ۲_پلی دیگه از میدان صقیلان تا سبز میدان زده بشه .این تقاطع ها کاری برای شهر رشت انجام نمیده .یا پیاده راه باز بشه
چشم عباس اقا
اولین مشکل رشت فرهنگ اتومبیل سواری است که هرکس برای خرید یک قرص نان هم از اتومبیل استفاده میکند.دومین مشکل مرکز شهرهست که بن بست شهراست.سوم اینکه کمربندی شهر تبدیل به خیابان شده وپراز مغازه وکسب وکارشده.وپنجمین مشکل دور برگردانهای زیاد ونبوددوربرگردان اصولی وبزرگترین مشکل شهر نبود یک مغز متفکر ومدیران نالایق که باسمند می آیند وپس از مدت کوتاهی با شاسی بلند میروند.
کارهای در دست اجرا شهرداری رشت مثل چسب زخم برای سرطاان است
سوسک وموش وحشرات بیماری ژا که از سر وکول شهروندان بالا میروند
۲ رودخانه آلوده به هر مواد سمی و بیماری زا
ورودی های زشت وبی سرو سامان از هر ۴ گوشه شهر
بافت فرسوده وروکش آسفالت های داغان
حمل ونقل عمومی ناکار آمد
جمع آوری زباله غیر مکانیزه وبدوی در اکثر محلات پر جمعیت
ساخت وسازهای زشت وغیر اصولی
کمبود شدید سرانه فضای سبز در پر باران ترین شهر ایران
فقز وبیکاری وآمار بالای طلاق واعتیاد وپرونده های قتل وکلاه برداری و…………
نشانگر بی توجهی گسترده وعدم کار کارشناسی شده در حوزه شهرداری ها و حقوق شهروندی
با چند پل غیر هم سطح نمی توان بر سطوح انباشته شده مطالبات مردم فائق آمد
این شهر خسته وبیمار را دریابید
به نظر من یکی از سریعترین کارهایی که باید انجام بشه اصلاح بافته خیابان نواب هست که باعث عذاب همشهریان رشت شده یه خیابان با عرض کم ولی با ساختمانهایی با تراکم بالا نمی دانم چرا این انتقال برای حومه شهر انجام نمیشه باید اون مسئولی که این همه مجوز توی یه منطقه رو داده وسط شهر محاکمه کرد نه بیمار راضی ،نه دکتر راضی نه منشی راضی نه راننده راضی فقط سازنده سود برده مسئول شهرداری نفع برده بعد پلیس گرفتار خیابان قفل شده کلا یه گلوگاه وسط شهر که اثر اون تا فلکه جهاد ،فلکه ایستگاه انزلی،چهار راه گلسار،صابرین حتی سعدی و تختی ادامه داره اینهمه ساختمان و ارباب رجو بدون پارکینگ معمولا افراد بیمار توان پیاده روی ندارند چه برسه که بیشتر هم مسن هستند خواهش میکنم حتی اگه برای راحتی آینده خوده مسئولینه شهرداری هم سده یه طرح درستی برای این موضوع بریزید چون پیری شتری هستش که جلوی دره هر کسی می خوابه فقط پل درست کردن راه حل نیست گاهی با اجرای یه تغییر در جابجایی اصناف هم در آمد عادلانه نصیب انها میشه هم مدیریت شهری زیباتر میشه هم مسیولین لیاقت خودشون رو بیشتر ثابت میکنند
سلام به نظر بنده به عنوان شهروند رشت پیشنهاد داشتم چرا برای این حجم ترافیک شبانه روزی همیشگی از جهاد به قلی پور نمیشه واقعا خیلی برای مردم سخته همیشه خدا ترافیک هست چرا برای این قسمت شهر پلی نمیزنید یا فکری نکنید یکی از پلهای در دست ساخت رودباری را حذف میکردید و جای این قسمت ساخت میکردید این بهتر نبود
مثلا قبلا که پیاده راه نبود ترافیک نداشتیم اونجا؟چرا نمیگید فرهنگ ماشین داشتن و نداریم و تک سرنشین تا سر کوچه میریم برای خرید نان؟مشکن قلی پور و معلم هم پیاده راه هستش؟؟؟
چرا از رودخانه ها بعنوان صنعت حمل و نقل مسافربری(تاکسی آبی) استفاده نمیشه!!!؟؟؟؟
زمان ثابت قدم مطرح شد و گفته شد یک شرکت بلژیکی هم حاضره انجامش بده که شهردار و برداشتند
12 دیدگاه دربارهٔ «پنج پروژه تقاطع غیرهمسطح در رشت»
باسلام ،مشکلات رشت اینقدر بحرانی که این تقاطع ها جوابگو نیست باید حمل و نقل عمومی از جمله خطوط بی آر تی،ترامواومترودر دستور کار قرار گرفته و مهم تر لایروبی رودخانه شهر که هیچ توجهی صورت نگرفته و تب دنگی هم شیوع پیدا کرده
مترو تو رشت؟!
با توجه به سطح بالای آب زیرزمینی شدنی نیست، حداقل اینکه ریسکش بالاست و بسیار هزینهبر میشه.
راهکارهای مدیریت ترافیک در کنار توسعه حمل و نقل عمومی و احداث کمربندی و هدایت ترافیک عبوری خصوصا اتوبوس و تریلی و کامیون به خارج از شهر راه حل جایگزین هستش.
به چند زیر گذر نیاز داریم مثل زیر گذر یخ سازی ، زیر گذر رشتیان به ضیابری . نیاز داریم زیر گذر شهرداری برای اتصال سعدی به خیابان امام خمینی و. زیر گذر توشیبا در امتداد خیابان امام و زیر گذر برای میدان گیل سریعا تعریف و اجرایی بشه. انصافا از شورای شهر و شهردار تشکر می کنیم
پیاده راه فرهنگی رشت .کلا شهر رشت رو به بن بست رسوند.برای رها شدن یا سبک تر شدن ترافیک .۱_باید پلی از میدان حشمت تا سعدی زده بشه ۲_پلی دیگه از میدان صقیلان تا سبز میدان زده بشه .این تقاطع ها کاری برای شهر رشت انجام نمیده .یا پیاده راه باز بشه
چشم عباس اقا
اولین مشکل رشت فرهنگ اتومبیل سواری است که هرکس برای خرید یک قرص نان هم از اتومبیل استفاده میکند.دومین مشکل مرکز شهرهست که بن بست شهراست.سوم اینکه کمربندی شهر تبدیل به خیابان شده وپراز مغازه وکسب وکارشده.وپنجمین مشکل دور برگردانهای زیاد ونبوددوربرگردان اصولی وبزرگترین مشکل شهر نبود یک مغز متفکر ومدیران نالایق که باسمند می آیند وپس از مدت کوتاهی با شاسی بلند میروند.
کارهای در دست اجرا شهرداری رشت مثل چسب زخم برای سرطاان است
سوسک وموش وحشرات بیماری ژا که از سر وکول شهروندان بالا میروند
۲ رودخانه آلوده به هر مواد سمی و بیماری زا
ورودی های زشت وبی سرو سامان از هر ۴ گوشه شهر
بافت فرسوده وروکش آسفالت های داغان
حمل ونقل عمومی ناکار آمد
جمع آوری زباله غیر مکانیزه وبدوی در اکثر محلات پر جمعیت
ساخت وسازهای زشت وغیر اصولی
کمبود شدید سرانه فضای سبز در پر باران ترین شهر ایران
فقز وبیکاری وآمار بالای طلاق واعتیاد وپرونده های قتل وکلاه برداری و…………
نشانگر بی توجهی گسترده وعدم کار کارشناسی شده در حوزه شهرداری ها و حقوق شهروندی
با چند پل غیر هم سطح نمی توان بر سطوح انباشته شده مطالبات مردم فائق آمد
این شهر خسته وبیمار را دریابید
به نظر من یکی از سریعترین کارهایی که باید انجام بشه اصلاح بافته خیابان نواب هست که باعث عذاب همشهریان رشت شده یه خیابان با عرض کم ولی با ساختمانهایی با تراکم بالا نمی دانم چرا این انتقال برای حومه شهر انجام نمیشه باید اون مسئولی که این همه مجوز توی یه منطقه رو داده وسط شهر محاکمه کرد نه بیمار راضی ،نه دکتر راضی نه منشی راضی نه راننده راضی فقط سازنده سود برده مسئول شهرداری نفع برده بعد پلیس گرفتار خیابان قفل شده کلا یه گلوگاه وسط شهر که اثر اون تا فلکه جهاد ،فلکه ایستگاه انزلی،چهار راه گلسار،صابرین حتی سعدی و تختی ادامه داره اینهمه ساختمان و ارباب رجو بدون پارکینگ معمولا افراد بیمار توان پیاده روی ندارند چه برسه که بیشتر هم مسن هستند خواهش میکنم حتی اگه برای راحتی آینده خوده مسئولینه شهرداری هم سده یه طرح درستی برای این موضوع بریزید چون پیری شتری هستش که جلوی دره هر کسی می خوابه فقط پل درست کردن راه حل نیست گاهی با اجرای یه تغییر در جابجایی اصناف هم در آمد عادلانه نصیب انها میشه هم مدیریت شهری زیباتر میشه هم مسیولین لیاقت خودشون رو بیشتر ثابت میکنند
سلام به نظر بنده به عنوان شهروند رشت پیشنهاد داشتم چرا برای این حجم ترافیک شبانه روزی همیشگی از جهاد به قلی پور نمیشه واقعا خیلی برای مردم سخته همیشه خدا ترافیک هست چرا برای این قسمت شهر پلی نمیزنید یا فکری نکنید یکی از پلهای در دست ساخت رودباری را حذف میکردید و جای این قسمت ساخت میکردید این بهتر نبود
مثلا قبلا که پیاده راه نبود ترافیک نداشتیم اونجا؟چرا نمیگید فرهنگ ماشین داشتن و نداریم و تک سرنشین تا سر کوچه میریم برای خرید نان؟مشکن قلی پور و معلم هم پیاده راه هستش؟؟؟
چرا از رودخانه ها بعنوان صنعت حمل و نقل مسافربری(تاکسی آبی) استفاده نمیشه!!!؟؟؟؟
زمان ثابت قدم مطرح شد و گفته شد یک شرکت بلژیکی هم حاضره انجامش بده که شهردار و برداشتند