دسته‌ها
آرشیو حوادث خبری مازندران

خسارات سیل در جاده چالوس

سیلاب پنجشنبه شب در محدوده پرترددترین محور مواصلاتی کشور سبب انسداد این مسیر شد و خسارت‌های هنگفتی بر جاده و زیرساخت و تأسیسات اشخاص زد و چند دستگاه خودرو و مصدوم و همچنین۳ فوتی نیز داشته است.

عکاس(فرشید سگار) منبع: پایگاه خبری نکته آنلاین

به گزارش نکته آنلاین؛ سیلاب پنجشنبه شب در محدوده پرترددترین محور مواصلاتی کشور سبب انسداد این مسیر شد و خسارت‌های هنگفتی بر جاده و زیرساخت و تأسیسات اشخاص زد و چند دستگاه خودرو و مصدوم و همچنین۳ فوتی نیز داشته است.

تیم های امدادی و نجات هلال احمر ، نیروهای راهور، سپاه و بسیج ، نیروی انتظامی، راهداری و دستگاه‌های مرتبط از نخستین ساعات سیل بی وقفه مشغول فعالیت و انجام عملیات فنی برای بازگشایی و بهسازی مسیر هستند.

جاده کندوان بازگشایی شد

 فرماندار چالوس از بازگشایی جاده کندوان خبر داد و گفت: با انجام عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی منطقه سیل‌زده جاده چالوس، این مسیر از ساعت ۱۸ امروز بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، محمد شریفی افزود: عملیات جمع‌آوری گل و لای و آورد سیلاب از این جاده پس از چند روز با همراهی پیمانکاران بخش خصوصی و دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام شد و اکنون این مسیر باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به مفقود شدن سه نفر در سیل ۲۴ خرداد منطقه دزدبن جاده چالوس اظهار کرد: امروز پیکر ۲ نفر از مفقودان حادثه پیدا شد و امدادگران هلال احمر در حال جست‌جو برای پیدا کردن پیکر نفر سوم هستند.

فرماندار چالوس ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان گفت: امدادگران و راهداران در مناطق سیل‌زده حضور دارند تا مشکلی در عبور و مرور خودروها ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۴ خرداد سال جاری بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه این منطقه، وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

سه نفر از اعضای یک خانواده شامل پسر ۱۰ ساله، دختر ۲۰ ساله و مادر ۴۶ ساله در این سیل ناپدید شدند. تا پیش از ظهر امروز ۲ فرزند خانواده پیدا شدند، اما مادر خانواده هنوز مفقود است.

جاده کرج – چالوس حدود ۱۸۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر مربوط به مازندران و شهرستان چالوس محدوده کندوان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *