دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

پروژه های عمرانی نیمه کاره در ساری

پروژه‌های عمرانی به پروژه هایی می گویند شامل ساخت و ساز بوده و حاصل آن آبادانی و رونق باشد؛ برای این پروژه‌ها ابتدا باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد و تمامی جوانب کار سنجیده شود؛ زیرا ممکن است این پروژه‌ها با شکست مواجه شوند و سرمایه زیادی از بین برود.

عکاس(مصطفی شانچی)منبع:خبرگزاری ایسنا

پروژه های عمرانی شهر ساری از آن دست پروژه هایی است که یا سالیان سال است پایان نپذیرفته یا به کندی در حال به سرانجام رسیدن هستند. برخی از این پروژه ها نزدیک به ۲۶ سال کلنگ زنی شده و همچنان به دلیل عدم تخصیص بودجه کافی و یا تغییرات مدیریتی نیمه تمام باقی مانده است.

نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم طی سه سال توانست تعداد زیادی از این پروژه ها را تکمیل کرده و نام آنها از لیست ناتمام ها حذف کند، اما همچنان تعدادی از این پروژه ها در سطح شهر ساری قابل رویت بوده و نیازمند تخصیص بودجه های جدید هستند.

7 دیدگاه دربارهٔ «پروژه های عمرانی نیمه کاره در ساری»

سلام .
ای کاش شهرداری ساری فکری برای مشکل سد معبر در بازار روز ساری خیابان شریف العلما می کرد ، مغازه ها سه متر وسایلشان را داخل حریم خیابان می اورند دست فروش ها هم که دیگر نیاز به گفتن نیست . به خدا این در شان مردم ساری و شهرداری زحمت کش ساری نیست .

مشکل شهر ساری کمبود بودجه نیست این حرف رو میزنن که گند کارشون در نیاد وگرنه تو همین شهر پولی که بابت عوارض پسماند عوارض نوسازی عوارض کسب وپیشه هزینه پایان کار ساختمان وماده۱۰۰ ووووو دارن از مردم میگیرن هزاران میلیارد در سال است ولی کجا هزینه میشه بخش زیادش حقوق کارمندان شهرداری میشه که من با سند میتونم بگم حداقل نیمی از کارمندان شهرداری حتی ۱۰ دقیقه کار مفید در روز انجام نمیدن ۶۰درصد نیروهای شهرداری اضافه هستن چطور وارد شهرداری میشن با رانت اعضای شورای شهر اگه قرار به کار باشه درعرض۴سال شهر کاملا مدرن میشه ولی با این فساد شاید هزار سال بهونه همه این شهردارا نبود بودجست از اون عبوری دزد بگیر تا این مظلوم نما باقری فساد در دستگاه فقط فرهنگی شهرداری اینقدر زیاد که با پول اون میشه تمام فقر رو از این شهر از بین برد آدم هایی رو در شهرداری میشناسم که هیچی نداشتن الآن چندین باغ و زمین و ویلا دارن از کجا آوردین به چه حقی……..

پل رو گذر اتوبان ساری قائمشهر کنار آب منطقه ای هم چندین سال نیمه کاره هست یادتون رفته عکسهایی بگیرین

سلام.
اتوبان بین المللی پلیس راه ساری ( سورک ) به زیراب، نیز از شهرستان ساری میگذره.
افتتاح آن، باعث کمتر شدن و روان شدن ترافیک در ساری و قائمشهر میشود. لطفا روند ساخت آن را هم پیگیری نمائید. با تشکر

نیازی به تکمیل این پروژه ها نیست چون اصلا قراره که زمان زیادی رو صرف کنند تا بودجه های دوره ای بگیرن بعدم بگن چون تورم بالا بود بخشی از کار زمین خورد در عین حال بخشی از پروژه تخریب میشه ودوباره درخواست بودجه میکنند وپیمانکار رو عوض میکنند ودر طول سالها پول های زیادی از نمایندگان ودولت های مختلف میگیرن ودر این بین چه پول هایی به جیب میزنند نه حسابی نه کتابی برای همینه که در ایران پروژه ها ۱۰ ۲۰ یا ۴۰ سال زمان میبره حالا جالبه اونی که کلنگ زده مرده اون دولت عوض شده واون کارمندها بازنشسته شدن در آخر هم یه پروژه ناقص با کلی اختلاس ودزدی مثلا افتتاح میشه وچه پول هایی این وسط خورده شده
واین هست حکومت نایب امام زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *