دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

همایش کودکان عاشورایی در ساری

گردهم‌آیی کودکان عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، همزمان با سوم محرم، که مزین به نام رقیه(س) دختر سه ساله اباعبدلله ‌الحسین(ع) است با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)»؛ گردهم‌آیی کودکان عاشورایی با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد که این برنامه در سالن اداره کل کانون مازندران در نیز اجرا شد.
این برنامه با هدف توسعه و تعمیق باور و ارز‌ش‌های دینی در کودکان و نوجوانان به عنوان یک جریان‌های تربیتی برپا شده است که به همت ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد.
در این برنامه که کودکان و عضو مراکز فرهنگی و هنری ساری میزبان و مجری آن بودند؛ برنامه‌های: نوحه خوانی و مدیحه سرایی، اپیزود خوانی از کتاب تشنه لبان، اجرای نقاشی روی شن، خواندن عهد نامه‌ی کودکان عاشورایی، نقالی، دکلمه خوانی و سرود اجرا شد که با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها همراه بود.
نقش‌دهی آگاهانه و مسئولانه به نوجوانان و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌یاران، استفاده از ظرفیت خانواده‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی در این برنامه از اهداف محوری این گردهم‌آیی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *