دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش پروژه‌ مهر و بازگشایی مدارس استثنایی مازندران در ساری

به مناسبت بازگشایی مدارس در ماه مهر، جلسه تخصصی مدیران مدارس استثنایی و مدیران مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی سراسر استان مازندران با حضور “علی بابایی کارنامی” رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در این جلسه ضمن ایراد سخنرانی، به حمایت از فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران و توجه به نیاز مندی های زیستی و آموزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اشاره و به اهمیت حقوق شهروندی این عزیزان تاکید نمودند.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات همه ی مدیران مدارس استثنایی مازندران در اجرای پروژه ی مهر افزود: از مدیران مدارس استثنایی استان شریف مازندران می خواهم ماه مهر را با شکوه هر چه تمامتر و در خور فرزندان ایران زمین آغاز کنند.

در این جلسه “سیّد سروش ساداتی جمالی” رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران نیز ضمن تبیین و تشریح دستورالعمل های مرتبط با پروژه‌ی مهر و بازگشایی مدارس در ماه مهر و بیان حدود انتظارات حوزه ی ستادی از مدیران مدارس به اهمیت نقش مدیر اشاره کرد و ضمن تعریف صفات معین مدیریتی، در سند تحول بنیادین، گفت: مدیر مدرسه در اسناد تحولی، به عنوان راهبر کارآمد و یکی از عناصر اصلی تحقق مأموریت آموزش وپرورش نقش و جایگاه فوق العاده ای دارد. مدیر مشرف به اهداف برنامه درسی ملی و مواد آموزشی همه ی پایه ها باید باشد و با نگاه تلفیقی به اهداف برنامه درسی ملی در ساعات آموزشی و فعالیت های تربیتی و پرورشی به جریان یاددهی- یادگیری کیفیت و عمق ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *