دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش شهرداران استان مازندران در ساری

همایش شهرداران مازندران باحضور استاندار ، معاونین و فرمانده سپاه کربلا با 3 دستور جلسه (کنگره شهدا، کارگروه پسماند و شورای سازمان همیاری شهرداری ها) در ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

6 دیدگاه دربارهٔ «همایش شهرداران استان مازندران در ساری»

درود ها
من خوشحالم که شمال اقتصادی بابل که در غرب شهر واقع است ، دارای بلوارهای خوب و آسفالت خوبتر است. ولی متاسفانه خیابانی که از گلشن تا بیدآباد که از نقاط قدیمی شهر است یک لکه گیری ساده هم نمیشود. در هر چاله ای از چاله ها که رانندگان در آن میوفتند، مدیران شهری بابل را دعا میکنند. یه مقدار به بافت مرکزی شهر برسید!سپاس

ضمن تشکر از استاندار محترم، ای کاش این جلسات برای مسئولین شهرداری استان ،ماهی یکبار صورت بپذیره، که این عزیزان ماحصل کار یکماهه در شهر خودشون و در جلسه اعلام کنند، و از طرفی یک ستاد شکایت و پیگیری از روند کار شهرداری‌ها در استانداری تشکیل شود تا مردم مازندران جهت طرح مشکلات مربوط به امور شهر خودشون اعلام و مطالبه گری داشته باشند، مطمئنا نتیجه بهتری خواهد داشت. در ضمن متاسفانه شهر بابل از شهرهای قدیمی و بزرگ و استراتژیک استان ، فاقد امکانات به روز عمرانی و زیر ساختی در مقایسه با سایر شهرهای همجوار و بزرگ استان می باشد، خواهشمند است در این موارد تدبیری بیاندیشید. تشکر فراوان.

متاسفانه تو این جلسات مسئولین به دنبال حل مشکل مردم نیستند
وضعیت زباله تو شهر ساری ، معضل سگ های ولگرد ، وضعیت بد آسفالت شهر ساری و …
کدوم مشکل را حل کردن ؟

با سلام خدمت مسئولین محترم
۶روز در سواحل اومدیم به تفریح ولی متاسفانه وضع حجاب خیلی افتضاحه کشف حجابها خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد شده از مسئولین محترم استانی درخواست دارم فکری بحال این فاجعه بفرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *