دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

نماز عید قربان به امامت آیت الله محمدی لائینی در مصلای ساری

نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان ساری اقامه شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان، اظهار کرد: مساله اول کشور ما انتخابات است که باید مساله انتخابات را جدی بگیریم.وی افزود: مقام معظم رهبری نیر در جمع مدال‌آوران رشته‌های ورزشی بر افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کردند و اینکه مشارکت باید بالا باشد، منهای اینکه به چه کسی رای دهیم اصل بر مشارکت در انتخابات است.

به گزارش فارس، نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: برای انتخاب خوب باید ببینیم اینکه چه فردی به معیارهای انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار برای ملاک‌ها و شعارهای انقلاب نزدیک‌تر بوده، رای دهیم.عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مساله اول جهان اسلام جریان غزه و فلسطین است، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند فلسطین فراموش شود، اما حضرت امام با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشان داده همواره مساله اول ما فلسطین است و امت اسلام نباید فلسطین را فراموش کنند.

محمدی لائینی ادامه داد: اینکه غاصبانی آمدند خانه‌ها را غصب کردند نباید اینگونه باشد بعد از چند سال فراموش شود بلکه باید خانه را از دست‌شان درآورد و بی‌خیالی در این زمینه کار درستی نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز که می‌بینیم حدود ۸ ماه در غزه درحال کشتار و قتل عام هستند و استکبار هم دارد از این جریان حمایت می‌کند و عده‌ای هم تماشاچی هستند.نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: با صدای بلند اعلام می‌کنیم همواره مساله فلسطین مساله اول ما است و همیشه از مظلومان غزه دفاع می‌کنیم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه زراعت کاشت گل‌محمدی و گلاب‌گیری درحال رواج است و این مهم یکی از راه‌های خوب درآمدی است، یادآور شد: اما کشاورزان منطقه انتظار دارند بازارشان با در اختیار قرار دادن غرفه‌ها از حالت رکود خارج شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر باتقوا باشیم همیشه وظیفه را بر غریزه مقدم می‌دانیم و هیچ‌گاه غرایز بر انسان چیره و غالب نمی‌شود پس باید تقوا را جدی بگیریم، گفت: مردم غزه وظیفه خود را بر غریزه مقدم دانستند و پدران همانند حضرت ابراهیم جوانان را به قربانگاه فرستادند و همه ما ملت ایران باوجود ۴۵ سال ایستادگی نشان دادیم وظیفه بر غریزه مقدم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *