دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست نمایندگان خبرگان و شورای اسلامی با مسئولان ارشد مازندران

نشست نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار وفاق عملی بین نمایندگان مردم برای درمان بیماری‌های مازندران شد و گفت: بنده انتظار دارم که همه ما ۵۰درصد وقت و انرژی خودمان را روی پنج الی ۶ مشکل بزرگ مازندران بگذاریم.

به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان مازندران، ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: همه دلمان می‌خواهد بیماری به نام مازندران درمان بشود اما چرا راه‌حل مشکلات استان مازندران پیدا نمی‌شود، گام‌های خوبی برداشته می‌شود اما مشکلات همچنان پابرجاست.

وی افزود: شاید علتش این است که به راه‌حل‌های اساسی نمی‌پردازیم و کارهای مقطعی و روزمره انجام می‌شود، گام اساسی که در استان تحول ایجاد کند ولو بازدهی‌اش زود نباشد انجام نمی‌شود در حالی که راه را باید برای برداشتن گام آغاز کنیم.

آیت الله محمدی لائینی گفت: به‌نظر می‌رسد که خیلی وفاق عملی در میان ما نیست، وفاق لفظی هست اما در عمل هر کسی دنبال کار خودش هست، انتظار دارم که همه ما ۵۰درصد وقت و انرژی خودمان را روی پنج الی ۶ مشکل بزرگ مازندران بگذاریم، نمایندگان ۳۰ درصد وقت و انرژی خودشون را برای استان بگذارند و ۷۰درصد برای شهر مربوطه‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: در حوزه‌های مختلف می‌توان کار انجام داد، امیدواریم جلسه ما نتیجه مورد انتظار را داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از وجود نازنین پیامبر بزرگوار اسلام (ص) آمده که هر کسی بخشی از کار مسلمانان را برعهده بگیرد و در کار آن‌ها مانند کار خود دلسوزی نکند بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد، برای کار عمومی مثل کار شخصی خودت دل سوزی کنی اگر اینچنین نباشد عقوبتش این است که بوی بهشت را استشمام نخواهی کرد، ان‌شالله همه ما از استان خودمان بهشت بسازیم‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *