دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست مجمع خیرین آبرسان مازندران با علامه جوادی آملی

نشست مجمع خیرین آبرسان مازندران با علامه جوادی آملی باحضور استاندار برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نوری با بیان اینکه مجمع خیرین آبرسان مازندران با هدف ضرورت هم افزایی در استفاده از ظرفیت خیرین جهت دسترسی مناطق محروم و کم برخوردار به آب شرب بهداشتی فعالیت می کنند، گفت: تلاش داریم با همراهی خیرین هزار و ۳۵۰روستای استان از آب شرب بهداشتی برخوردار شوند. ‎

یوسف نوری، استاندار مازندران در نشست مجمع خیرین آبرسان با علامه جوادی آملی ضمن تسلیت ایام عزاداری محرم حسینی با بیان اینکه حدود سه هزار و ۵۵۰ آبادی و روستا در استان وجود دارد، اظهار کرد: هزار و ۳۵۰ روستای دیار علویان علیرغم اینکه پای کوه دماوند و دریای خزر هستند از نعمت آبرسانی کامل و سالم بهره مند نیستند.

وی با بیان اینکه خیر آبرسان جناب آقای ابراهیمی بیش از ۲۰۰ روستا را متقبل شده اند، افزود: همچنین در تفاهم نامه ای جدید آبرسانی ۴۴۰روستا را تقبل نمودند.

نوری با اشاره به نقش خیرین در حوزه های مختلف به ویژه محرومیت زدایی، خاطرنشان شد: خیرین استان در حوزه های مختلف اجتماعی، سلامت، مدرسه سازی و … ثمرات و برکات زیادی از خود به جای گذاشتند.

وی یادآورشد: مجمع خیرین آبرسان مازندران از سال ۱۴۰۱ کار خود را با هدف ضرورت هم افزایی در استفاده از ظرفیت خیرین جهت دسترسی مناطق محروم و کم برخوردار به آب شرب بهداشتی آغاز کرده است.

نوری از برگزاری همایش ملی خیرین آبرسان در استان مازندران روز چهارشنبه جاری خبر داد و گفت: انتظار می رود سخنرانی این همایش ملی را حضرت علامه جوادی آملی متقبل شوند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد در راه اجرای فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام و تداوم خدمات به امت اسلام لحظه ای قصور نداشته باشند.

یک پاسخ به «نشست مجمع خیرین آبرسان مازندران با علامه جوادی آملی»

ما در روستای چمن۱ مکارود از توابع کلاردشت هنوز متاسفانه اب شرب نداریم . از مسئولین محترم تقاضا داریم رسیدگی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *