دسته‌ها
آرشیو

نشست صمیمی سفیر ژاپن با جمعی از افراد دارای معلولیت در ساری

“کازوتوشی آیکاوا” سفیر ژاپن در ایران با اعضای پویش مردمی حمایت از حقوق مددجویان و معلولین استان مازندران به نمایندگی از افراد دارای معلولیت استان در ساری دیدار کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

دیدار صمیمانه و بی واسطه سفیر کشور ژاپن بااعضای پویش مردمی حمایت از حقوق مددجویان و معلولین استان مازندران به همت “سید ذوالفقار شریفی” ، “آرمان خرسند” و “واحد پناه” جهت پیگیری خرید چند دستگاه “ون ویلچر بر” در ساری برگزار شد.

در این نشست صمیمی که “آرمان خورسند” مشاور وزیر و دبیر کمیته ملی اسکان بشر ،”محمدحسین قبادی” شهردار ساری و اسماعیلی مشاور استاندار مازندران نیز حضور داشتند؛اعضای پویش مردمی حمایت از حقوق مددجویان و معلولین استان مازندران به بیان خواسته های خود در زمینه مشکلات حمل و نقل شهری پرداخته و پیشنهاد ساخت بزرگترین مرکز جامع فرهنگی آموزشی و توانبخشی در خاورمیانه را به سفیر کشور ژاپن ارائه کردند.
“کازو توشی ایکاوا” سفیر ژاپن ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی اعضای پویش مردمی و اشاره به برگزاری پارالمپیک ژاپن که در تغییر زیرساخت ژاپن برای افراد دارای معلولیت گردید اظهار داشت با همکاری آقای میشی آماده هرگونه همکاری برای ارتقاء سطح کیفی و کمی زندگی افراد دارای نیازهای ویژه در استان مازندران و شهرستان ساری می باشد.
در پایان این دیدار “قبادی” شهردار ساری و “سید ذوالفقار شریفی” عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در این دیدار “طالبعلی پورشریعه” مدیر کلینیک باران و یکی از اعضای شورای مرکزی کمپین به نمایندگی از سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات این مجموعه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *