دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم تجلیل از پیشکسوتان، مربیان، داوران و مدال آوران کاراته ساری

در آیینی به یادماندنی که زینت داده شده بود به نام جشن وصال شیرین، هیات کاراته ساری برای سومین بار؛ مراسم تجلیل از پیشکسوتان، مربیان، داوران و مدال آوران خود را برگزار شد و از قریب به ۹۰ چهره خود در سالن آمفی تئاتر هلال احمر ساری قدردانی کرد که مملو از اعضا و اهالی کاراته مرکز استان بود.

عکاس(آرمان رسول پور) منبع: خزرنما

محمد رضا ییلاقی معاونت فرهنگی و جوانان از سه زوج جوان کاراته ساری در حین این رویداد قدردانی کرد.

حسین دلیری معاونت توسعه ورزش قهرمانی و عباد دلیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری و جمعی گسترده از بزرگان و پیشکسوتان کاراته ساری در این مراسم حضور داشتند.

پس از هنرنمایی ورزش باستانی، رضا اسدی رئیس هیات کاراته ساری از تلاش هایی که در طول سال صورت پذیرفت و انجام وعده برای برگزاری مداوم این رویداد گفت.

مهندس رجبی رئیس هیات کاراته مازندران هم در این مراسم حضور داشت و با گزارشی از فعالیت های اخیر استان، به تمجید از هیات کاراته ساری هم پرداخت.

حسین دلیری هم موفقیت های ورزش مازندران را برشمرد و از رضا اسدی به واسطه تلاش هایش برای هم آوایی در کاراته ساری تقدیر کرد.

در این برنامه از زحمات بهنام بریمانی خیر جوان ورزشی که در طول سال و به ویژه برای همین مراسم در کنار کاراته ساری بود قدردانی شد.

پس از آن نوبت به تقدیر از برگزیدگان رسید و لحظاتی شاید و شیرین برجای ماند که حتما در اذهان حاضران ثبت می شود که در عصر آخرین روز از بهار سال ۱۴۰۳، بار دیگر دوستی ها افزون و امید آکنده شد تا باز وقایع و نتایج و پیروزی های جدید پدید آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *