دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم بهره برداری از فاز نخست پروژه پل تا پل ساری پس از ۱۲ سال انتظار

فاز نخست پروژه سیدالشهدای خدمت (پل تا پل) با حضور وزیر ورزش و جوانان پس از ۱۲ سال چشم‌انتظاری مردم بهره‌برداری شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

فاز نخست پروژه سید الشهدای خدمت(پل تا پل) به طول ۱۶۰۰ متر، با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، یوسف نوری استاندار مازندران، علی بابایی کارنامی و عالیه زمانی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی نوبخت فرماندار، محمد حسین قبادی شهردار ساری و سیدافشبن راسخ و سید رحمان میرشجاعی اعضای شورای اسلامی شهر، علی اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونان شهردار، شهرداران مناطق، روسای سازمان‌های تابعه و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در مرکز استان بهره‌برداری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: اراده شورای اسلامی و شهرداری خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان این منطقه است.

پرویز شعبانی افزود: در طول یک دهه اخیر مردم جنوب شهر از داشتن خیابان مطلوب برخوردار نبودند این طرح عمرانی موجب شد تا بخشی از ترافیک شهر با این معبر، روان شود.

وی با بیان اینکه بخشی از این مسیر به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز با همت شهرداری در حال انجام است، گفت: این جاده ترانزیت چند محور است و مسیر رسیدن به امام رضا علیه السلام را برای مردم استان و مسافران هموار می‌کند.

شعبانی به تخصیص اعتبار ملی به این پروژه اشاره کرد و افزود: تلاش همه ما فقرزدایی از این منطقه و بهبود کیفیت زیست آنها است.

محمدحسین قبادی شهردار ساری گفت: پروژه سیدالشهدای خدمت (پل تا پل) به طول ۲۴۰۰ متر و عرض ۲۶ متر در انتهای بلوار داراب، از پل کابلی شهید رنجبر آغاز و به پل‌ شهیدان نوری در ذغالچال منتهی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۶۰۰ متر در فاز نخست این پروژه بهره‌برداری شد، افزود: این پروژه علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره‌های ترافیکی، در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

شهردار ساری یادآور شد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور شهید به مازندران ۸۰۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافت اما این میزان برای برای تملک و احداث ابنیه فنی مابقی پروژه کافی نیست، با کمک نمایندگان در خانه ملت و شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنیم تا این رقم را افزایش دهیم.

قبادی افزود: میزان برآورد هزینه فاز نخست این پروژه معادل ۹۰۰ میلیارد تومان بوده و ۴۵۰ میلیارد تومان نیز برای ابنیه پل کابلی برآورد شده است که تلاش می‌شود تا پایان سال مابقی پروژه را تملک و جاده را احداث کنیم.

شهردار مرکز استان درباره سرعت‌گیرها گفت: کنترل سرعت توسط دوربین‌ها باید انجام شود اما در حوزه آی‌تی پیگیر هستیم تا پایش تصویری با نصب ۸۰ دوربین کنترل سرعت به ۲۰۰ دوربین قبلی اضافه شود.

قبادی میزان اعتبار مورد نیاز این پروژه را بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و‌ از تمامی شهرداران گذشته که برای این پروژه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی افزود: حوزه فنی این پروژه توسط سازمان عمران شهرداری و به صورت درون سپاری انجام شد.

22 دیدگاه دربارهٔ «مراسم بهره برداری از فاز نخست پروژه پل تا پل ساری پس از ۱۲ سال انتظار»

ساخته ی اقای عبوری رو بعد چندین سال کردین و خودتونم میدونین که تا اینجا این پروژه هیچ ارزش کاربردی نداره ، مهم تکمیل باقیمانده این کار هست که بعید میدونم تا چندین سال دیگه اتفاق تازه ای بیافته ، چه با افتخار دارن افتتاح میکنه ، عادت دارین به کارای نصفه و نیمه و منت سر مردم گذاشتن .

با عرض درود و سلام
این چه عکس هایی گذاشتید، پل تا پلش کجاست؟ همش که شده عکس یادگاری کارمندان.

خجالت آور هست شهرداری ساری نمیتونه بعد۱۲سال حداقل کار برای تکمیل پروژه انجام بده ،چرا زیرگذرهمین پل را۲طرفه نمیکنید لابد نزد همسایه کنار زیرگذر خجالتی دارید

افتتاح پروژه عمرانی، توسط وزیر ورزش، درست مثل ریختن قیمه تو ماست هست، ضمن اینکه ساری به جهت شهرسازی تقریبا منفی هست و هیچ رشد قابل توجهی نداشته، من سی و پنج سال هست که ساری رفت و آمد دارم، تو این مدت کوچکترین تغییری در مرکز این شهر که مثلاً مرکز استان هم هست به چشم نمیخوره، شکر خدا تا دلت بخواهد شورای شهر… و …، و از طرفی جماعت …، کاش حداقل به قدر کفایت مرکز استان بودن این شهر توسعه پیدا میکرد .

الان اینجا کجاست؟ بجای این ۵۰تا عکس دنبال این باشین پل تاریخی شده سه راه جویبار رو درست کنین کمربندی همیشه خدا قفله ….مسولین بی کفایت…واقعا هیچکس سرجای خودش نیست.

چهره شهر ساری بسیار پیر و فرسوده هست
فقط در زمان شهردار عبوری تغییراتی بوجود آمد که مردم قدرش رو ندانستند متاسفانه.
خدا میدونه که چه زمانی یکی مثل عبوری برا ساری پیدا بشه.

سلام
یازده ساله مازندرانم. میخوام از کمربندی بسمت میدان امام برم یا جاده ی جویبار برم کلی بنزین و ترافیک اصراف میکنم تا دور بزنم و عبور کنم از یک تقاطع.
داداش استاندار عزیز اون پل رو تکمیل کن

این همه عکس گرفتین هیچ کسی لبخند نمی زنه خوشحال نیس. خب پل کجاست ؟خیابون کجاست ؟ دسترسی خیابان بعد از پل کابلی به کجاست ؟فکر کنم بن بست باشه

بهتره استانداری وشهرداری چند روز قبل از افتتاح روز وساعتش را مشخص کنن تا ما بیام برای مسیولین اسپند دود کنیم.

سلام.بعد دوازده ساال پروژه نصفه کاره افتتاح شد.بعد دویست سال آزادراه شیرگاه به ساری شاید افتتاح شود.وبعد از چهار صد سال بزرگرااه ساری به سمنان.الا برکت الله

شماها نگاه کنید و ببینید یک مهندسی که دانشگاه دولتی خونده باشه توی شهرداری ساری هست ؟؟!!!!!

همه از دانشگاههای چلغوز آباد مدرک گرفتند و با پارتی رفتند توی شهرداری ساری…..

با سلام و تشکر
به همه دست اندرکاران این پروژه مهم ، اعم از بانیان قبلی و زحمتکشان جدید خدا قوت عرض می کنم.
امیدوارم با همتی مضاعف و تمرکز روی این پروژه راهبردی، در اسرع وقت نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

واقعا از این اوضاع کشور ناراحتم ساری در تقسیمات اولیه کشوری جزو ۱۳ مرکز استان کشوری بوده.
آیا الان ساری جزئی از ۵۰ شهر اول ایران هست معلومه نه چون مسئول دل سوز نداره ولی تا دلتون بخواد اقایون جیب پر کن داشته چه جوری این پول از گلوتون پایین میره من میتونم برای شما ۱۰۰ تا مقاله در مورد پیشرفت شهرم بنویسم ولی چه فایده کو گوش شنوا😔.

سلام
پل تا کدوم پل آخه !!!!
واقعا مردم رو چی گیر آوردین!!!
خجالت آوره که این شهر مرکز استان هم هست
این وضع تمیزی بلوارها مخصوصا سمت راهبند از پهنه کلا به بالاست و از وضع بیمارستان ها و امکاناتش هم که چی بگم !!!
برای یه عکس سی تی اسکن دو شب پیش به بیمارستان ولایت و بوعلی رفتم که دستگاهشون خراب بود و پرتو مازند که ۱۰ شب رفته بودن و دستگاه خاموش شده بود و نگین هم که شلوغ و معلوم نبود کی نوبتم میشد و فثط مونده بود بیمارستان امام که اونم باید بیمار خود بیمارستان میبودی و خلاصه بستری شدیم تا ساعت دو شب ازمون عکس گرفتن …
مسئولین از کدوم پیامبر و امام الگو میگیرن
به والله به اون دنیا هیچ اعتقادی ندارن
جون هیچ انسانی براشون اهمیت نداره

یه مشت به ظاهر انسان وارسته و خدوم و کار بلد که هیچکدومشون مطمئنم در جایگاه واقعی خودشون هم نه از لحاظ سواد و علم و دانش و فن آوری قرار داده شدن رفتن و فقط باعث شلوغی و بسته شدن راه ها میشن و مردم رو توی این تورم و گرفتاری اسیر و گرفتارتر میکنن فقط
بالاخره روزی بابد جوابگوی اون بالاسری باشین اگه اعتقادی دارین خودتون

با عرض سلام .میراث فرهنگی هامون دارن نابود میشن مثل خانه کلبادیها و غیره کجاس این شهردار شاید چشاش نمیبینه .میراث فرهنگی یعنی همه چی یک شهر.اصالتش وجودش.چهل سال تو ساری زندگی میکنم تنها شهرداری که به شهر رسید عبوری بود .بعدش همچی از حرکت ایستاد.حالا فیش میفرستن عوارض شهرداری میلیونی .تاسف میخورم برای ایرانم که اینهمه بی لیاقت دارن اداره میکنن

من ابتدا از زحمات نصفه و نیمه و تحویل نیم تمام این پروژه سپاسگذارم
ای کاش خیلی زودتر و با هزینه ای کمتر این پروژه بصورت کامل تحویل مردم فهیم ساری میشد
از این دست پروژه کم نیستند حیف که عذر بد را بهانه بسیار است

سلام
هر چه آبادانی و تحول در ساری داشتیم برای دوره ی آقای عبوری بود وسلام
شهردارهای قبل و بعد از عبوری اگه یه پروژه انجام دادند رو نام ببرید

سلام بازم کارهای نیمه کاره عبوری که برای خوتون نوشابه باز میکنین از موقعی که عبوری رفته تا الان یکار مفید برای ساری نکردید همش عکس از خودتون گذاشتید بنده خدا خسته نباشی

سلام
فکری به حال پل سه راه جویبار ، تقاطع اتوبان ساری قائمشهر به کمربندی چراغهای خاموش خیابانها و علی الخصوص پارک قائم و ملل و حداقل یه شهربازی مثل بقیه شهرها و… برای شهروندان باشید

باسلام این پل کابلی یکی از زحمات ارزشمند شهردار مردمی ساری اقای عبوری است مسولین ان زمان زمینهارو مفت خریدن وخیلی گرونتر اقای عبوری مجبور به خریدن این زمینها شد الان شما فقط یه مقدار بعده پل کابلی رو که خریداری گذشته بود رو اسفالت کردید وهنو به پل روبرو نرسیده اید پارک‌جنگلی سکوتپه که الان اسمش رو عوض کردید هم از زحمات این شهردار مردمی است وخیلی از کارهای دیگه من درعجبم که این شهردار ها میان ومیرون چه میکنن که بعد این همه سال هنوز هیچ کاری که برای این شهر نکردن ونخواهن کرد مگر ندیدن که اگر مردمی باتعصب ساروی باشی تو مدته کوتاهی پادگان رو زندان رو خالی میکنن پیاده رو های تمامه شهررو سنگ فرش میکنن پارک تومحله میسازن تمامه کوچه خیابان هارو اسفالت میکنه وووووو خدا یاورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *