دسته‌ها
آرشیو خبری گردشگری مازندران

مجمع عمومی هتلداران مازندران در هتل لیلیوم سلمانشهر

مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای هتلداران استان مازندران با حضور صاحبان و بهره‌برداران هتل‌های استان و نمایندگان کشوری این جامعه در هتل لیلیوم سلمانشهر برگزار شد.

عکاس(ارسالی) منبع: خبرگزاری میراث آریایی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران فعالیت ۶۹ هتل در سطح استان و پروژه‌های مهم در حال ساخت در مازندران را نویدبخش روزهای درخشان در صنعت گردشگری مازندران عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی در مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران که در هتل لیلیوم سلمانشهر برگزار شد، گفت: مجموعه سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران در حوزه گردشگری توان و قدرت ما هستند و به وجود شما افتخار می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه حضور یک عضو از استان در جامعه هتل‌داران کشور نشان از اهمیت بالای گردشگری مازندران دارد، افزود: قطعا این فرصت منشا اتفاقات مثبت و تاثیر گذار در استان خواهد بود.

او در ادامه بیان کرد: پاویون استان مازندران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صتایع وابسته تهران در سال ۱۴۰۲ با همراهی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان به شکل کاملا حرفه‌ای و در شان نام استان مازندران برگزار شد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ایزدی فعالیت ۶۹ هتل در سطح استان و پروژه‌های مهم در حال ساخت در مازندران را نوید روزهای درخشان در صنعت گردشگری مازندران عنوان کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به تصمیم ارزشمند برگزارکنندگان این نشست برای گرامیداشت زنده یاد مصطفی آشوری و تقدیر از پیشکسوت هتلداری مازندران، علی نادری اسرمی گفت: پاسداشت زحمات این بزرگواران در عرصه گردشگری و هتلداری انگیزه مهمی برای جوانان و سرمایه‌گذاران خواهد بود و امیدوارم هر چه زودتر شاهد اخبار خوب در این صنعت باشبم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *