دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

 ماراتن کشوری “گذر از طبیعت” بخش آقایان در منطقه جنگلی بلیران آمل

اولین ماراتن کشوری گذر از طبیعت به همت کمیته تلاش فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیات ورزش‌های همگانی استان مازندران و با همکاری مسئولان شهرستانی در بخش آقایان به میزبانی شهرستان آمل در منطقه جنگلی بلیران دشت سر این شهرستان برگزار شد.

عکاس(زهرا تیموری) منبع: خزرنما

شرکت کنندگان در بخش آقایان در مسیر ۱۵ کلیومتری منطقه جنگلی به رقابت پرداختند و مراسم پایانی با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و روهام ابوطالبی رئیس هیات ورزش های همگانی مازندران و اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برپا شد.

❇️مهدی پیل پیکر قهرمان اولین ماراتن کشوری گذر از طبیعت

اولین دوره مسابقات ماراتن کشوری گذر از طبیعت آقایان روز چهارشنبه ۳۰ خرداد در منطقه جنگلی بلیران بخش دشت سر شهرستان آمل با حضور ۵۲ شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور و به مناسبت گرامیداشت دومین گنگره شهدای والا مقام مازندران برگزار و در پایان مهدی پیل پیکر از مازندران قهرمان این مسابقات جذاب شد.

آیین اختتامیه این رقابت ها با حضور دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی، روهام ابوطالبی رییس هیات ورزش های همگانی استان، کرامت رجبی مشاور مدیرکل، جمشید پناه رئیس اداره ورزش و جوانان آمل و سایر مسئولین برگزار و به نفرات برگزیده مدال و جوایزی اهدا گردید.

دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در آیین اختتامیه مسابقات گفت: بزودی نشست تخصصی در خصوص فراگیر کردن رشته هوگام در سراسر استان برگزار خواهد شد و با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان لیگ سراسری هوگام در استان مازندران همراه با پخش تلویزیونی راه اندازی خواهد شد.

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در حاشیه اختتامیه گفت : شرکت کنندگان مسیر ۱۵ کیلومتری مسابقه را که شامل ۴ کلیومتر رودخانه نوردی و ۱۱ کلیومتر ارتفاعات جنگلی بود را طی کردند و به خط پایان رسیدند.

پهلوان ادامه داد: ماراتن بانوان پنجشنبه ۳۱ خردادماه با رقابت ۳۰ شرکت کننده در همین منطقه برگزار خواهد شد.

رقابت‌های اولین ماراتن کشوری گذر از طبیعت بانوان نیز در همین منطقه و از صبح روز پنچشنبه ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *