دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به غرب استان

در سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به غرب استان، از زباله سوز نوشهر ،مجتمع تفریح و گردشگری سیترا و پل ارتباطی روستاهای مرزن آباد بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران در بدو وورد به شهرستان نوشهر برای انجام بازدیدهای مختلف، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرد. ‎

استاندار مازندران در حاشیه سفر شهرستانی به نوشهر برای انجام بازدیدهای مختلف؛ پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان، از امام جمعه نوشهر عیادت کرد. ‎

یوسف نوری، استاندار مازندران در ادامه بازدید از طرح های عمرانی شهرستان های نوشهر و چالوس؛ ضمن بازدید از پل واسپول بخش مرزن آباد چالوس بر احداث سریع این پل به عنوان راه ارتباطی 12 روستا در غرب این بخش تاکید کرد. ‎

استاندار مازندران مشکل اساسی نیروگاه زباله سوز نوشهر را نفوذ شیرابه بیان کرد و گفت: برای رفع این مشکل تأمین اعتبار شده است. ‎

یوسف نوری در بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر، اظهار داشت: نیروگاه زباله سوز نوشهر ظرفیت سوزاندن روزانه 183 تن زباله را دارد و این زباله سوز روزانه این میزان زباله را از شهرستان‌های نوشهر چالوس و حومه می‌پذیرد.

وی با اشاره به مشکلات زباله سوز نوشهر، گفت: اساسی ترین مشکل نیروگاه زباله سوز نفوذ شیرابه است و برای رفع این مشکل تأمین اعتبار شده است.

نوری خاطرنشان کرد: برابر زمانبندی تا تیر ماه تصفیه خانه احداث می‌شود و همچنین دود ناشی از سوختن زباله مشکل بعدی است که باید برای رفع مشکل، از فیلترهای مخصوص استفاده شود و فیلترها این ظرفیت‌ها را دارند که این بوی نامطبوع را از بین ببرند.

استاندار مازندران، گفت: روشی باید برای زباله‌های دپو شده، استفاده شود تا مشکل موجود رفع گردد.

نوری همچنین تفکیک زباله از مبدا را راهکار اساسی برای حل مشکل پسماند در منطقه ذکر کرد.

8 دیدگاه دربارهٔ «سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به غرب استان»

پیشرفت ضعیف و نارضایتی هم بسیار بالاست.چون مدیران کارآمد نیستید. و تجربه و تخصص در حوزه خود ندارید.

سلام آقای استاندار قدم رنجه کنید تنکابن بیایید در جاده دوهزار جاده اشغالی مرکزاشغال شهرداری وشیرابه اشغال درپایین دست بازدید کنید خالی از لطف نیست

سلام جناب استاندار..من بومی غرب استان هستم اما ۳۰ سال تهرانم .۲۵ سال کارشناس حقوقی املاک ارتباطات…یک خواهش دارم .اگر امکان داره پست ومقام نمیخوام ..برای حداقل یکسال مامور کنید بیام شمال ..تا ثابت کنم یک…عامل قاچاق جنگل چه کسانی هستن ودوم ..بگم شبی حداقل ۱۰۰۰درخت بریده میشه .مامورین فقط میرن اداره وظهر میرن منزل وبقیه رو باید حضوری بعرض برسونم …واقعا اگر دلتان برای جنگل میسوزه ..خواهش میکنم یا واقعا اساسی دست بکار بشید ..یا آزمون کنید کمتراز یکسال اجازه بدید من بیام .چگونه ریشه قاچاق خشک خواهد شد ….برای یکبار هم شده امتحان کنید .اولا کارمند رسمی هستم .دنبال استخدام نیستم ..حقوقم هم عالیه چون ماموریت میرم از شما هم شاید بیشتر بگیرم ..هدف حل این معضل بزرگ هست ‌..یک امتحان کنید ..

کارشناس ارشد حقوق وکارشناس مسول ارتباطات زیرساخت ..اما در دل جنگل بزرگ شدم وتمام مواردی که باعث این خرابی‌های را می‌شناسم کافیست یک جلسه بگذارید با من همین .جناب استاندار واقعا جنگل داره بدست خود ما نیروهای دولت از بین میره همینو بس …سه تا راهکار ساده بسیار ساده وقطعی داره ..خواهش میکنم جناب دکتر نوری یک جلسه و امتحان کنید متوجه حل مشگل خواهید شد ‌.

سلام آقای استاندار
قدم رنجه بفرمایین و تشریف بیارید تنکابن و وضعیت افرادی که غریب به دو سه ساله برای مسکن ملی ثبت نام کردند وتایید هم شدند اما متولیان اداره راه و شهرسازی میگویند زمین نداریم برای ساخت…..مگر شعار و وعده رئیس جمهور مرحوم ساخت خانه برای متقاضیان نبود؟؟ پس چه شد؟؟
جناب استاندار لطفا ورود کنید و تکلیف صدها نفر که گرفتار این موضوع شدند رو حل و فصل بفرمایید

اقای استاندار شما هم پیشه اقای حسینی پور را پیش گرفتی .نمیگم غرب مازندران نرو .ولی از هر ۵سفر به غرب یک سفر به مرکز وشرق مازندران تشریف بیاورد نان وپنیی داریم از شما پذیرایی کنم.
نکته:به امپراتوری تعاونی ها پایان دهید .یه عده بنام تعاونی ولی به کام خویش از وام های تبصره ایی سوء استفاده میکند
۲_امپراتوری بانک کشاورزی که خود داستان هزارویکشبی است
۳_امپراتوری خوراک دام
۴_ امپراتوری نظام صنفی کشاورزی .بی مهابا ا ز کشاورز پول گرفته ویک برگ بی ارزش تحت عنوان شناسنامه ارضی میدهند
خداوند عاقبت همه رو بخیر کنه

با عرض سلام و خسته نباشید
جناب آقای نوری
استاندار محترم

خواهشمند است، در خصوص کمربندی رویان که چند سالی هم بخشی از پایه های پل بنا شده است، تصمیمی اتخاد شود تا مشکل تردد کامیون و ترافیک شهری نور و رویان حل گردد. با توجه به توضیحات لازم در این خصوص و پیامی که چند ماه پیش در وبگاه استانداری ارسال نموده ام، مجددا به حضورتان اعلام میشود که در حال حاضر مسیر تردد کامیون و خودروهایی که قصد عزیمت به خارج از شهر را دارند ،مدرسه و منازل مسکونی واقع شده است .
در پناه حق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *