دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

 سفر شهرستانی استاندار مازندران به گلوگاه

استاندار مازندران در سفر کاری به شهرستان گلوگاه در شرق مازندران از بیمارستان ثامن الائمه ، باغ انجیر صیدانلو، شرکت زراعی دشت ناز، کارخانه آجر عموزاد و اراضی کشاورزی روستای ریحان آباد، بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

یوسف نوری در ابتدای سفر کاری خود به این شهرستان با همراهی مسئولان شهرستان ضمن حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های گلگون کفنان انقلاب و ادای احترام به شهیدان ، با حجت الاسلام دماوندی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. ‎

به گزارش نکته آنلاین،در ادامه استاندار مازندران از بیمارستان ثامن الائمه شهرستان گلوگاه بازدید و با پیگیری به عمل آمده گفت : در هفته جاری مجوز ماده ۲۳ برای این بیمارستان صادر خواهد شد و هماهنگی‌ها برای جذب اعتبار انجام و عملیات ساخت ساختمان هم سرعت خواهد گرفت .

یوسف نوری تاکید کرد: باید تا پایان سال نیمی از این بیمارستان تکمیل شود تا هر چه زودتر مردم منطقه بتوانند از خدمات این مرکز درمانی استفاده کنند.

در ادامه این بازدید استاندار مازندران با همراهی دیگر مسئولان با والدین شهیدان والامقام سیدکاظم، سیدجعفر و سید مهدی حجازی دیدار و گفتگو کرد و بر تکریم مستمر خانواده های شهدا در جهت تقویت نظام و تداوم راه شهیدان تاکید کرد.

استاندار مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵۰ شهید والامقام گردان خط شکن امام حسین شهرستان گلوگاه افزود : این خطه از شرق مازندران همانند دفاع مقدس عملکرد خوبی را در انتخابات داشته است و میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری ۶۸ درصد بوده است.

نوری همچنین با اشاره به اینکه شغل پر مخاطره دکل بندی، مشکلات و آسیب های را برای خانواده های دکل بندان گلوگاه بوجود آورد که نیازمند حمایت است اعلام کرد: با هماهنگی وزیر اقتصاد و دارایی این افراد حمایت بیشتری خواهند شد تا از آلام آنان هم کاسته شود .

وی در ادامه با بیان اینکه گلوگاه یکی از شهرستان های موفق در تولید است افزود : این شهرستان به جهت همجواری با سه استان و بهره گیری از ظرفیت ها، از سوی دولت سیزدهم توجه ویژه ای شده و هر چند که از مرکز استان فاصله دارد اما با ایجاد زیرساخت های لازم خوشبختانه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفت.

وی همچنین خاطر نشان کرد : با هماهنگی های صورت گرفته ، بخشی از اراضی کشاورزی گلوگاه از آب سد گلورد بهره مند میشوند.

استاندار مازندران در پایان این سفر کاری با حضور در روستای ریحان آباد ضمن بازدید از مزارع کشاورزی در دیداری بی واسطه و در فضایی مالامال از صمیمیت شنوای مشکلات کشاورزان شد.

در این دیدار هم بابک مومنی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ، حجت الاسلام دماوندی امام جمعه ، مهدی داودی فرماندار ، شریعتی نماینده مردم در مجلس  ، مجموعه شورای اسلامی و دهیاری و جمعی از کشاورزان حضور داشتند.

وی در جمع صمیمی کشاورزان و اهالی ریحان آباد بیان کرد: مردمان خونگرم و مهمان نواز این روستا در ماه مبارک رمضان با برپایی بلندترین سفره افطاری پذیرای روزه داران هستند و جای تشکر است.

یک پاسخ به « سفر شهرستانی استاندار مازندران به گلوگاه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *