دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به غرب استان

در دومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به غرب استان، از پل زیر گذر شهید نواب چالوس ،رینگ شهری نشتارود، پروژه تعریض محور مرزن آباد ،بیمارستان امام سجاد(ع) ،فرودگاه رامسر و تصفیه خانه میجران بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

یوسف نوری در دومین روز سفر شهرستانی به غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: احداث این زیرساخت نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی به ویژه در زمان حضور مسافر ایفا می کند و باید عملیات اجرایی آن با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به شهرت جهانی رامسر، توضیح داد: در روند اجرای پل از فناوری‌های نوین و ظرفیت دانشگاه استفاده شود تا سازه‌هایی با این کاربری در سطح جهانی و نام و آوازه این شهر ساخته شود.

به گفته مسوولان امر برای احداث پل چهارم صفارود رامسر به ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

عملیات اجرایی ساختِ پل چهارم بر روی رودخانه صفارود در منطقه «خیابان شهید بهشتی» رامسر به منظور باز شدن گره ترافیکی این منطقه قرار بود که کلنگ احداث آن سال ۹۹ با اعتبار ۱۰ میلیارد به زمین زده شد.

این پل منطقه لات محله را به «لپاسر» متصل و کمک می کند تا بار ترافیکی ایجاد شده در منطقه لات محله که به دلیل تردد مسافران و گردشگران در مسیر رفت و برگشت ییلاق جواهرده که در داخل شهر است، کاهش دهد.

طول این پل ۶۰ متر و عرض سواره آن ۱۳ و نیم متر است که با احتساب یک و نیم متر پیاده رو از هر طرف، به ۱۴ متر می رسد.

مسوولان امر می گویند قراردادی برای این طرح عمرانی با اعتبار برآورد شده منعقد شده است.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب مازندران واقع شده است.

استاندار مازندران از روز گذشته تا امروز از شماری از طرح های عمرانی غرب مازندران بازدید کرده است.

6 دیدگاه دربارهٔ «دومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به غرب استان»

درود
استاندار محترم مازندران
خواهشمنداست عملکرد شهرداری آمل در بهسازی محوطه شهرداری که در تملک کامل آن مجموعه درآمدزا بوده مورد پایش جدی قرار بگیرد . در یک مملکت اسلامی با وجود افراد نیازمند و فقیر در شهر آمل چنین حرکت هایی جز چپاول و غارت توسط مافیای قدرت نخواهد بود

فعلا که سفرها با عکاسان ولشگر همراهان به سرعت ادامه دارد تا ببینیم کار چی فکری هم به حال کوچه ها وخیابان های کلار دشت کنید؟

سلام
جناب استاندار محترم مازندران
خواهشمندم در رابطه با زمینهایی که در رامسر کتالم که به گفته خود مسئولین به اشتباه داخل حریم قرار گرفته و حدود ۱۵ سال تغییری در کاربری آن نداده اند دستور مقتضی صادر
فرمایند

با سلام
جناب استاندار محترم خواهشمند است نسبت به زمینهایی که در کتالم رامسر به اشتباه وتایید خود مسئولین شهرداری وجهاد کشاورزی به مدت ۱۵ سال است در حریم قرار گرفته و هر وقت سئوال میشود میگویند طرح هادی از طرف استان باید بیاید دستور مقتضی صادر فرمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *