دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی

جشن عید ولایت و بیعت با رهبری در ساری

جشن بزرگ بیعتی تا همیشه با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان ساری برگزار شد.
عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


مردم شهرستان ساری، همزمان با نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت مهدی (عج) با برگزاری راهپیمایی از مهدیه بزرگ ساری در مسیر خیابان ۱۵ خرداد، میدان شهدا و تا بقعه متبرکه امامزاده یحیی این شهر، این رخداد مهم دینی و اسلامی را گرامی داشتند .
راهپیمایان در طول مسیر با به همراه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و شعارهای مهدوی با حضور مادحین شهرساری و همچنین زمزمه دعای فرج این روز را گرامی داشتند و از خداوند باری تعالی فرج هر چه زودتر این امام غائب از نظر را درخواست کردند .

در طول مسیر نیز موتورسواران با سربندها و پرچم های یا مهدی پیشاپیش شرکت کنندگان در راهپیمایی حضور یافتند و رژه موتوری برگزار کردند.
در انتها شرکت کنندگان با اجتماع در محوطه بقعه امام زاده یحیی ع ساری در جشن بزرگ این روز شرکت کردند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مازندران و امام جمعه موقت ساری در محل اجتماع شرکت کنندگان در این راهپیمایی که در بقعه متبرکه امامزاده یحیی ساری برگزار شد ، گفت : این راهپیمایی تجدید بیعت با امام زمان (عج ) و ماندن برعهدی که با وی بسته ایم برگزار شد .
محمدرضا نصوری با تاکید بر اینکه می بایست با رفتارهای خود پیرو واقعی امام زمان بودن را نشان دهیم ، افزود : نباید به گونه ای رفتارهایی از خود نشان دهیم که این امام همام در میان ما غریب و مظلوم باشد .
وی تاکید کرد : برای برچیدن این مظلومیت و غربت امام زمان(عج) باید فعالیت ها برای معرفی این امام را بیشتر کنیم تا نسل جوان و نوجوان آشنایی و آگاهی بیشتری پیدا کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *