دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

تجلیل از “هانیه رستمیان” در نشست خبری رئیس هیأت تیراندازی مازندران

نشست خبری “بهروز اسنکندرنیا” رئیس هیأت تیراندازی مازندران همراه با تجلیل از تلاش‌های “هانیه رستمیان” در المپیک پاریس و خبرنگاران استان در ساری برگزار شد.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

بهروز اسنکندرنیا در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مازندران،با اشاره به قابلیت‌های تیراندزای در استان مازندران، اظهار کرد: در زمینه تجهیزات تا حدودی مشکلاتی داریم و ضعف موجود در کشور نداشتن تجهیزات مناسب است.

وی با اعلام اینکه تیراندزای وزرش تجهیزات محور است، تصریح کرد: ورزشکار به دلیل نداشتن تجهیزات دچار مشکل می‌شوند و با توجه به هزینه بالای خرید سلاح تا حدودی در این زمینه دچار مشکل هستیم.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث سایت تیراندازی در استان افزود: در این زمینه نیاز به همکاری و همراهی متولیان امر در ورزش استان داریم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌ اصلی اجرای طرح استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران فعال عنوان کرد، این ورزش بسیار گران بوده در المپیک پاریس تیراندازی کشور ما خودنمایی کرده و بازتاب مناسبی در جهان داشته، کشورهای عربی برای توسعه این ورزش تلاش دارند با هزینه کردن در این زمینه نامی نیک از خودشان به جای بگذارند.

اسکندرنیا با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، بسیار از هیأت‌های استانی این رشته فعال نیست،افزود: در حال حاضر بزرگترین ما در مجموعه هیأت تطابق هزینه‌ها با قوانین است روی همه هزینه‌ها ادارات مالیاتی نظارت دارند و نبود قوانین مناسب و مدون در این بخش باعث فرار اسپانسرهای مالی می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه تلاش ما این است که در کنار فعالیت‌ها باید نسبت به احداث سایت مرکزی هیأت تیراندازی مازندران اقدام کنیم و برنامه داریم در شهرستان‌ها هم این سایت فعال شود که نیاز به تهیه زمین داریم.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران با اشاره به توافق انجام شده با سپاه کربلای مازندران،گفت: سالن‌های فعال در اختیار سپاه برای توسعه این ورزش به هیأت‌های تیراندازی اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از تلاش‌های هانیه رستمیان در المپیک پاریس توسط رئیس هیأت تیراندازی مازندران تجلیل به عمل آمده است.هانیه رستمیان در مسابقات المپیک پاریس و در رشته تیراندازی و در مرحله فینال تپانچه ۲۵متر در کنار تیراندازانی از کشورهای مجارستان، ویتنام، آمریکا، کره، هند، چین و فرانسه رقابت کرد و به مقام ششم رسیده است.

خبرنگاران مازندرانی دست به تفنگ شدند و مشقِ تیراندازی کردند.

اهالی رسانه پس از نشست خبری رئیس هیات تیراندازی مازندران، در سالن انقلاب ساری که پس از ۳ سال تعطیلی بازگشایی شد، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی دادند.

پس از پایان رقابتی مهیّج و جذاب، در بخش بانوان زینب ذبیحی از پایگاه خبری خزرنما، راضیه عنایتی از خبرگزاری طبنا و سکینه مریخ از پایگاه خبری ریحان‌نیوز به‌ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش آقایان، مهدی پورعرب از پایگاه خبری سبز البرز، محمد سلطانی از پایگاه خبری سامون و عمران حامی از هفته‌نامه حامی‌شمال رتبه‌های اول تا سوم را از آنِ خود کردند.

در این مسابقه دکتر علی‌مصطفی رجبی دبیر و ربابه رستمیان نایب‌رئیس هیات تیراندازی مازندران و رحیمی رئیس هیات تیراندازی ساری، خبرنگاران را همراهی کردند.

گفتنی است: رقابت تیراندازی به مذاق خبرنگاران خوش آمد و بسیاری ترغیب شدند تا این ورزش متفاوت را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *