دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مازندران

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور استاندار مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله میاندورود برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

یوسف نوری ، استاندار مازندران در جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز با تبریک میلاد کریمه اهل بیت و فر رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: خیرین انسانهای خودساخته ای هستند و اقدامات آنها در راستای پیشبرد اهداف قابل تقدیر است.

وی افزود: مهمترین کار خیرین، اقدام تربیتیِ نیّتهای خالص و اقدامات جهادی است که بر دانش آموزان ، مربیان و تمامی اقشار جامعه ، تاثیر گذار است.

استاندار مازندران تصریح کرد: خیرین از خود گذشتگی را تعلیم و ترویج می دهند و با همت خالصانه و تلاش صادقانه در دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت اقدام می کنند.

نوری از همراهی و مشارکت خیرین استان و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت تقدیر کرد.

اراده و بزرگی خداوند ، در وجود خیرین تجلی یافته است

«حسین کمالی» مدیر کل آموزش و پرورش مازندران نیز در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: خیرین نمونه‌ای از انسان‌های شایسته هستند که اراده و بزرگی خداوند در وجودشان تجلی یافته است.

وی افزود: اینکه انسان بتواند به یک درجه از شناخت ، بصیرت ، علم ، آگاهی ، ایمان و باور برسد که آنچه حاصل دسترنج و تلاش چندین سال‌اش است را بذل و بخشش کند، بسیار با ارزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: خوشبختانه خیرین نیکوکار، به این باور و ایمان رسیدند که از مال خود، برای عرصه علم و فرهنگ و دانش، بستر سازی و زمینه سازی کنند ، که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: عرصه فرهنگ ، دانش و علم نیازمند امکانات ، تجهیزات ، فضا و مکان مناسب است، تا بهترین خدمات آموزشی و تربیتی به آینده سازان این مرز وبوم ارائه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: باید دانش آموزان ما در بهترین مکان و امکانات ادامه تحصیل دهند و خیرین نیکوکار یکی از عناصر اصلی اثرگذار در تحقق اهداف آموزش و پرورش هستند.

کمالی در ادامه گفت: لازمه کار فرهنگی همراهی و یکدلی است و همه باید دست در دست هم ، زمینه را برای تحصیل مطلوب دانش آموزان فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: حدود ۵۲۱ هزار دانش آموز در استان تحصیل می‌کنند و حدود ۳۲۰۰ مدرسه دولتی و ۱۷هزار و ۵۳۲ کلاس درس در استان وجود دارد .

وی بیان داشت: مازندران جز استان‌هایی است که به سمت برخورداری از فضا و امکانات آموزشی پیش می‌رود در این خصوص نیازمند همدلی و مشارکت خیران هستیم.

وی عنوان کرد: با همت و مشارکت خیرین در دولت سیزدهم،۸۰ پروژه از طریق منابع ملی و استانی و کمک خیرین به اتمام رسید و در تلاشیم تا شرایطی فراهم شود که بتوانیم ،پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *