دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در بوستان ولایت ساری

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، ابراهیمی، ستاری و کاظم نژاد معاونین فرماندار، شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری و مدیران دستگاههای اجرایی مرکز استان افتتاح شد.

عکاس(مهدی صفری) منبع: خزرنما

در این نمایشگاه دستگاههای اجرایی مهمترین دستاوردها و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند کرد. ‎

غرفه شهرداری ساری با هدف ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف و هم چنین ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی برپا شده است.

زمان فعالیت نمایشگاه دستاوردهای دولت از پنجم تا هشتم شهریور ماه و ساعت بازدید آن نیز در نوبت صبح از ۹ الی ۱۲ و در نوبت عصر از ۱۷ الی ۱۹ می باشد.

2 دیدگاه دربارهٔ «افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در بوستان ولایت ساری»

دستاورد هر دولتی در ازدیاد یا ارتقاء سطح زندگی مردم نمود پیدا می‌کنه. آوردن و نمایش نمودارها و ارقام و کاغذهای رنگی و حضور چهارنفر پرسنلی که مشخصه به ضرب و زور و با چهره بی روح و عدم آشنایی با مولفه‌های روابط عمومی و فن بیان ، هیچگاه نتونست مردم را تشویق به دیدار از دستاوردهای دوره ای در هر دولتی بنماید. حتی آش انقدر شور شده که اگه نمایشگاه فروش کالا عرضه مستقیم هم دایر بشه مردم تین تصور را دارند یا جنس‌ها بی کیفیت‌اند یا قیمت ها نیز با بازار تفاوتی نداره بنابر این استقبال‌ها خیلی ضعیفه.‌ و اعتماد مردم به اینگونه اقدامات بسیار کاهش پیدا کرده و صرفا برپایی چنین نمایشگاههایی صرفا اجرای دستورات و بنا بر فرموده است و نخواهد توانست شهروند و مخاطبین وسیعی را جذب نماید.

با سلام واحترام بسیار فرمایش این عزیز بجا وعالی بود. کاش بجای این نمایشگاه ادارات ونهادهایی که بیشترین محل مراجعه مردم هستن روستا ومعاونینش میاومدن سه روز از ساعت8 تا12 مینشستند وملت پیگیر مطالبات خودشون بودند. مخصوصا مسولین قوه قضائیه که هیچ وقت در دسترس نیستند و پاسخگوی مردم هم نیستند. واداب صحبت با ملت را هم نمیدانند. وسایر ارگانهای مبتلا به مردم.. بعد چهل وپنج سال انقلاب عزیز اینقدر به بلوغ وثبات رسیدیم که دیوار ها وموانع دسترسی مردم ومسئولین به صفر برسه . واین ذهنیت که دولت در مقابل ملت هست برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *