دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

افتتاح ستاد مرکزی انتخابات “مسعود پزشکیان” در مازندران-ساری

ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در مازندران با حضور تعدادی از فعالان سیاسی و حامیان او در ساری گشایش یافت.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

برنامه‌های تشکیلاتی تبلیغات انتخاباتی پزشکیان در مازندران برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با گشایش ستاد مرکزی انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری به صورت رسمی آغاز شد.

ریاست ستاد انتخابات پزشکیان در مازندران به مهدی یونسی رستمی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رئیس این دانشگاه در دولت دوم اصلاحات سپرده شده است.

امروز ستاد مرکزی انتخابات سعید جلیلی در مازندران نیز آغاز به کار کرد. ستاد مرکزی انتخابات «محمدباقر قالیباف» در مازندران نیز دیروز فعال شد.

تا کنون فقط این سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری رؤسای ستادهای انتخاباتی خود در مازندران را منصوب کردند و ستادهای مرکزی‌شان نیز در این استان فعال شده است.

به گزارش ایرنا، مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

16 دیدگاه دربارهٔ «افتتاح ستاد مرکزی انتخابات “مسعود پزشکیان” در مازندران-ساری»

امان از انسانی که از قرآن تنها صورت ظاهری درک کرده او به جانش ننشسته.
امان از دنباله روانی که یا از سر ناآگاهی یا مطامع دنیوی پشت سر این اشخاص حرکت می کنند…

الان یعنی اینایی که به پزشکیان رای میدن دوران روحانی عشقشون بود و مشکلی نداشتند و اعتراضی نداشتند،، بدونید اینا قشر مرفه جامعه‌اند،، بذارید رای بدن،، وقتی آگاهند ظریف وزیرشه!! پس اوضاعشون خوبه،،، درکشون کنید.

الان یعنی شماهایی که طرفدار پزشکیانین قرآنو قبول دارید؟؟؟ پس لطفا حجابو مثه نماز و روزه و مهریه واجب بدونین!!! اینجور داره مختو کار میگیره اما نمیفهمید!! تمام رسانه های معاند دارن میگن این مناسب نیست اونوقت بی‌وطنای داخل ( امثال اونایی که دوران جنگ فرار کردن رفتن) بدون توجه به هیچی میخوان بهش رای بدن!! آخرتتونو بخاطر حرف اینایی که از دین سواستفاده میکنند نفروشید

بدون اقرار تنها کاندیدای ریاست جمهوری این دوره که‌ سواد درست درمون داره دکتر پزشکیان است. صادقانه بگویم اگه دستی پشت پرده نباشه دکتر پزشکیان را رئیس جمهور این دوره بدانید..باآرزوی موفقیت برای ایشان ✌️✌️

متاسفم برای اون دسته از آدما که بخاطر یسری مسائل مثلا فلانی همکار و .‌.. آنهاست میخان بهش رای بدن بدون اینکه به سطح سواد و سوابقش نگاه کنند ،بدون اینکه ببینند دیگر اقشار جامعه چه نیازی دارند ‘ فقط دنبال اینند فلانی همکارشونه اکر رئیس جمهور بشه وضع مالیشون خوب میشه!!! حاظرم قسم بخورم اکثر اینایی که به استقبال پزشکیان اومدن یا سیستم بهداشت اومدن یا اونایی هستند بنوعی مخالف نظامند، همونایی که زمان روحانی شعار می‌دادند ما با روحانی ب جهنم می‌رویم اما با شما به بهشت نمی‌رویم و باعث انتخاب روحانی شدند و ۸ سال مملکت نابود کردند و هیچگونه اعتراضی نکردند!!! اما الان زبانشان از همه درازتره!! کسایی که مسبب وضع موجودند الان طلبکارانه ادعای حق و عدالت دارند کسانیکه رسانه ها دستشونه، یعنی افساد طلبانی که غربگداییشون زبانزد عالمه، وای بحال آنهایی که بدون اندیشه انتخاب کنند یادتان نرود آقای پزشکیان مدتها نماینده مجلس و… بودند چرا کاری به نفع مردم نکردند الان مدعی شدند؟! ایشون حامی تجزیه طلبان و کسیکه گفته به بچه هام اجازه نمیدم در خانه فارسی صحبت ‌کنند!!! از یک طرف میگه ترک هستم یه روز میگه کرد هستم یه روز دیگه حرف دیگه ، ایشون بارها حرف زدند مدت کوتاه بعد دقیقا خلافش بیان و عمل کردند سرچ کنید تا بدانید چی به چیه!! وقتی امثال حسام الدین آشنا و تاج زاده و دیگر افساد طلبان از ایشون حمایت کردند یعنی ادامه دولت خائن روحانی و بستن کشور به بهانه رابطه با یسری دولت خائن تر از خودشون ،دولت های غربی که خودشان تا خرخره در گل فرو رفتند از نظر اینا ناجی ما هستند، از یکطرف ادعای ایرانی بودن دارند اما طرف دیگه هیچ توجهی به جوانان و نخبگان ندارند دولت رئیسی جوان ترین دولت بود و بیشترین کار در مدت کوتاه انجام داد کارهایی که افساد طلبان انجام ندادند ایشون انجام داد، یادتونه چقدر آب و برق و گاز قطع میشد و می‌گفتند تا با عامریکا و عنگلیس رابطه برقرار نکنیم وصل نمیشه!! اما دولت آقای رئیسی بدون هیچ رابطه تمام مشکلات حل کرد نه قطعی آب نه برق نه گاز ، حل مشکلات کارخانه ها مثل هفت تپه نساجی مازندران هپکو و….. که دسپخت امثال پزشکیان بود توسط آقای رئیسی حل شد پیوستن به سازمان های مهمی مثل بریکس و شانگهای که خواهیم دید چقدر باعث رونق کشور می‌شود، کسیو انتخاب کنید در دل مردم باشه مثل آقای رئیسی .زن و بچه هاش در غرب نباشند خودشون گرین کارتی نباشند سابقه قبولشون دوستانشون دزد نباشند مثلا قائم مقام فلان کس اختلاص کرده اما کسی بهش نگفته تو کجا بودی و…؟؟!! امروز کسیو لازم داریم خودش و زندگیش از ماشین تا خونه رنگ و بوی سادگی بده نه بود در کاخ و بالا شهر و …..
بین این کاندیدا تنها یک نفر است سالها به دولت ها کمک کرد تا مشکلات مردم حلشه یکی که ساده ترین مسکن و ماشین و خانواده داره اما همیشه مثل مرد در میدان بوده با سواد و پر تلاش که غربی ها از آمدنش ترس و وحشت دارند اما از آمدن دیگران هیچ نگرانی ندارند پس بدانید آن نفر بهترین گزینه است دیگه باید بفهمید کیو میگم‌

این روز ها فرق با سواد و بی سواد با شعور و بیشعور با فرهنگ و بی فرهنگ ایران دوست و بیگانه پرست معتدل و افراطی مشخص خواهد شد
همه ملت فهیم ایران مسلما به جناب پزشکیان رای خواهند داد و این چرخه باطل رو به پایان خواهند رسوند

کسی که ظریف و آخوندی رو توی ستادش میپذیره، لایق ریاست جمهوری نیست. مردم نباید تاریخ سیاسی شون کوتاه مدت باشه.

ظریف تنها شرافتمند و انسان وطن دوست مملکت ماست. کسی که به جلیلی و زاکانی رای بده به … و… رای داده.

کسی که به چنین … رأی بده، با حافظه تاریخی کوتاه مدت داره و دولت روحانی یادش نمیاد، یا نونش تو روغن میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *