دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

افتتاح رسمی مجتمع آموزشی، ورزشی و خوابگاهی امام رضا(ع)در ساری

آیین افتتاحیه رسمی مجتمع بزرگ آموزشی، ورزشی ، رفاهی و خوابگاهی امام رضا(ع) هنرستان غیردولتی تربیت بدنی ستارگان شمال ناحیه یک ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع:خزرنما

به مناسبت عید امامت و ولایت عید سعید غدیر و با حضور دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران،یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی استان، دلیری و مهدوی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های ساری و نکا و احمدزاده مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ساری، حسین زاده اسکی مجری و سرمایه گذار بخش خصوصی غیردولتی ستارگان شمال و دیگر مسئولان کشوری از جمله:مهندس آذرکیش مدیر توسعه و منابع دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، آیین افتتاحیه مجتمع بزرگ آموزشی؛ ورزشی، رفاهی و خوابگاهی امام رضا(ع) هنرستان غیردولتی تربیت بدنی ستارگان شمال در ساری برگزار شد.

در این مراسم مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی در سخنانی از مدیریت ستارگان شمال تقدیر ویژه ای به جهت هزینه ای این چنینی جهت آموزش فرزندان ورزش مازندران داشتند.

همچنین در این مراسم نواب یا علی همراه با ضرب باستانی ؛ برش کیک افتتاحیه و آتش بازی شب عید سعید غدیر از برنامه های متنوع این مراسم بود .
ضمنا برنامه مذکور توسط عبدالهاشم پور مجری توانمند صداوسیما و ورزش کشور و مازندران اجرا گردید .

این مجتمع بزرگ با داشتن ۱۵ اتاق خوابگاهی، ۱۳۰تخت، ۳سوئیت درجه یک با تمامی امکانات،۶ کلاس آموزشی و سالنهای ورزشی متعدد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در مرکز استان مازندران به بهره برداری رسید.

تمامی اماکن این مجموعه بزرگ مجهز به سیستم های هوشمند اطفاء حریق؛دوربینهای مدار بسته؛ امکانات بروز آموزشی؛سیستم حضور و غیاب هوشمند؛سالن های ورزشی سقف بلند و سقف کوتاه؛کافی شاپ و سلف سرویس؛امکانات رفاهی اتاق ماساژ؛اتاق بازی؛سوییتهای مجهز درجه یک و اسکان خوابگاهی؛سرویسهای متعدد بهداشتی و حمام و… را دارا میباشد.

2 دیدگاه دربارهٔ «افتتاح رسمی مجتمع آموزشی، ورزشی و خوابگاهی امام رضا(ع)در ساری»

با عرض سلام دوستان من یکی از مراجعه کنندگان به شرکت خدماتی ایده آل دوربین هستم .
این شرکت با سابقه 20 ساله و تعهد کاری که دارد توانسته موقعیت خوبی در راستای خدمات عکاسی بدست آورد .
این شرکت با مدیریت مستقیم آقای عمران قاسمی دارای نمایندگی برندهای معتبری مانند Canon/Nikon / Sony میباشد و خدمات ذیل را انجام میده در بالا .
3 آموزش عکاسی در تخصصهایی مانند عکاسی طبیعت / مدلینگ / ودینگ / کودکان / صنعتی
شما میتوانید برای ارتباط با این شرکت به سایتهای زیر مراجعه نمایید .
1/Tamir .ir
Canon.iran.ir
Nikon.iran.ir
Sony.iran.ir
Tamir2.ir

با سلام و عرض ادب خدمت عزیزان
اینجانب مجری نصب دستگاهای برودتی سرمایشی اسپلیت های این مجتمع بزرگ آموزشی رفاهی افتخار داشتم با مدیریت جناب دکتر حسین زاده و معاونین و کادر با تجربه این مجتمع بزرگ برای نصب وراه اندازی دستگاهای سرمایشی (اسپلیت ها) همکاری داسته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *