دسته‌ها
آرشیو

کشف ۴۴ سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز در قائم‌شهر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در بازدید از نمایشگاه کالاهای کشف شده از انهدام باند قاچاق سلاح های شورشی غیرمجاز از مرزهای غربی کشور در شهرستان قائم شهر، گفت: 44 قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز از یک باند قاچاق در شهرستان قائم شهر کشف و ضبط شد.

عکاس(محمد رضایی)منبع:پایگاه خبری بلاغ

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در بازدید از نمایشگاه کالاهای کشف شده از انهدام باند قاچاق سلاح های شورشی غیرمجاز از مرزهای غربی کشور در شهرستان قائم شهر اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قائم‌شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یک باند قاچاق سلاح به این شهرستان با خبر شدند.

سیدموسی حسینی افزود: قاچاقچیان که با دو خودروی سواری از مقصد مرزهای غربی کشور تحت رصدهای اطلاعاتی مأموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفته بودند به محض ورود به شهرستان قائمشهر توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع همچنین در دست بررسی است، تصریح کرد: در این عملیات که با همکاری‌های اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های اصفهان و مازندران صورت گرفت، خودروی حامل سلاح توقیف و در بازرسی از آن ۴۴ قبضه انواع سلاح‌های شورشی و شکاری غیر مجاز کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *