دسته‌ها
آرشیو ورزشی

پیروزی تیم فوتبال نساجی قائم شهر مقابل مس کرمان

تیمهای نساجی قائمشهر و مس کرمان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال در هفته پنجم به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم نساجی مازندران با حضور پر شور هوادرانش در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و اولین پیروزی خود را جشن گرفت .

عکاس(مصطفی شانچی و مصطفی کاظمی) منبع: خبرگزاری ایسنا

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از این دیدارها نساجی در خانه و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با حضور پرشور هوادارانش برابر مس کرمان به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش فارس،در این دیدار شاگردان حمید مطهری با دو گل موفق شدند نماینده کرمان را با شکست بدرقه کنند.

نیمه نخست این دیدار دو تیم حملاتی نصفه و نیمه داشتند اما بازی کم جانی را از هر دو تیم شاهد بودیم تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اما نساجی برای استفاده از شرایط میزبانی و گرفتن سه امتیاز وارد زمین شد و از همان ابتدای نیمه دوم سعی در ایجاد حملات داشت تا بتواند دروازه حریف را باز کند.

در آن سوی میدان کرمانی هم حریف دست و پابسته نبودند و در چند صحنه موقعیت های خوبی را در نیمه دوم ایجاد کردند.

اما در نهایت نساجی به خودش آمد و باز هم روی ارسال‌های جناحین موفق ظاهر شد و در دقیقه ۷۱ روی ارسال از سمت چپ و ضربه سر دیدنی جانمکلی به گل رسید تا از میهمانش پیش بیافتاد.

هواداران نساجی که به شدت خوشحال بودند از گل تیم‌شان‌ سرا پا تشویق شدند و با روشن کردن چراغ موبایل‌ها جو‌ جالبی در ورزشگاه ایجاد کردند.

آتش بازی ساختمان مجاور ورزشگاه هم به زیبایی این جو اضافه کردند تا بازیکنان نساجی انگیزه بیشتری پیدا کنند.

نساجی بعد گل انگیزه گرفت و باز هم می‌توانست روی چند موقعیت خوب دروازه حریفش را باز کند که با درخشش سنگربان مس این حملات راهی به دروازه نداشت.

مس هم که برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد چندین بار تا مرز گشودن دروازه نساجی رفت اما با موفق به گلزنی و جبران گل خورده نشدند.

اما در دقیقه ۸۷ کریم اسلامی روی یک حرکت انفرادی موفق شد با شوتی زیبا گل دوم نساجی را وارد دروازه مس کند تا موجی از خوشحالی و شادی به ورزشگاه بیاید.

کریم اسلامی بعد از هدر دادن چند موقعیت با این گل زیبا جبران کرد و با تشویق بی‌امان هوادارن همراه شد.

در ادامه داور بازی ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما مس در دقایق اضافه نتیجه ای نداشت تا بازی با نتیجه دو بر صفر به سود نساجی به پایان برسد تا نساجی به نخستین سه امتیاز فصل خودش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *