دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

همایش روحانیون شرق مازندران در محکومیت اهانت به ساحت ولایت

 همایش بزرگ علما و روحانیت شرق استان مازندران در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام ملازاده جانشین مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با موضوع روحانیت و جهاد تبیین در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

عکاس(ارسالی) منبع: خبرگزاری بسیج

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این همایش از تشکیل جامعه روحانیت مبارز در ساری خبر داد و گفت: تلاش داریم انتخابات جامعه روحانیت مبارز در سراسر استان برگزار شود.
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از کارکرد‌های مهم روحانیت راهبری جامعه با امت در شرایط فتنه است، افزود: در شرایط عادی مدیریت و هدایت کردن یک مسئله است، اما در شرایط فتنه همانند اغتشاشات اخیر کشور که همانند آن را در بیش از ۴۳سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بی شمار شاهد بودیم، چگونه باید جامعه را راهبری کرد و فتنه‌ها را مدیریت و خاموش کرد یکی از کارکرد‌ها و راهبری جامعه روحانیت می‌تواند باشد.
آیت الله محمدی لائینی  با بیان اینکه مقابله و مدیریت فتنه‌ها باید مورد توجه جامعه روحانیت باشد، گفت: باید با استمداد از قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) باید به مقابله با فتنه‌های شیطانی بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برای مقابله با فتنه‌ها باید با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) آشنا باشیم و تفسیر و ترویج قرآن مورد توجه باشد، تصریح کرد: نباید هیچ مسجدی در هفته بدون حداقل ۲۰دقیقه تفسیر قرآن کریم باشد.
آیت الله محمدی لائینی  با بیان اینکه باید بصیرت خود را افزایش دهیم چرا که بدون بصیرت و وحدت نمی‌شود با فتنه‌ها مقابله کرد، گفت: نیاز به جهاد تبیین داریم تا در فتنه‌ها پیروز شویم.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران  مقابله با فتنه‌ها بدون تیر و ترکش محقق نمی‌شود، و همین عمامه پرانی‌ها و اهانت به چادر بانوان محجبه نیز همین تیر و ترکش هاست که دریافت شد تا شعله‌های فتنه در اغتشاشات اخیر کشور خاموش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *