دسته‌ها
آرشیو

نهضت سراسری کمک مومنانه سپاه کربلای مازندران باحضور سردار سلیمانی

به مناسبت هفته وحدت نهضت سراسری کمک مومنانه با توزیع ۱۰۰۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

به مناسبت هفته وحدت نهضت سراسری کمک مومنانه با توزیع ۱۰۰۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز در سپاه کربلا برگزار شد.

به گزارش بلاغ،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم؛ضمن تبریک هفته وحدت  با قدردانی از  مسئولان حاضر در جلسه که در حوزه محرمیت زدایی و کمک مومنانه هم افزایی بسیار خوبی با سپاه کربلا بصورت دلسوزانه و شبانه روزی دارند، گفت:درنهضت کمک مومنانه از ظرفیت دستگاه های خدمت رسان استفاده شده است.

مسلمی با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه در هفته وحدت به صورت سراسری فردا در کل کشور برگزار می شود، افزود:سپاه کربلا این نهضت کمک مومنانه را امروز برگزار کرده است که بخشی از کمک توسط سازمان بسیج تامین شد.

فرمانده سپاه کربلا به نقش پایگاه ها، حوزه‌های مقاومت  و خیرین عزیز  در کمک های مومنانه هم اشاره و اضافه کرد: ۱۰۰ هزار بسته معیشتی امروز تهیه و در هفته وحدت بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کمک مومنانه ۶۷۰ میلیارد تومانی مردم مازندران به نیازمندان

مسلمی با تصریح بر هم افزایی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی، در برگزاری نهضت کمک مومنانه خاطرنشان کرد: این همدلی‌ها بدون آنکه نام دستگاهی برده شود باعث شده تا بتوانیم در مسئله کمک مومنانه قدم‌های بسیار موثری برداریم که این یک نعمت بزرگ در استان است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنامه از توزیع یک میلیون و ۲۳۰ هزار بسته میعشتی بین نیازمندان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: از شروع کرونا در سال ۹۹، کمک مومنانه در مازندران آغاز شد که  ۲۳۴ میلیارد تومان برای این بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

به گفته مسلمی در سال ۱۴۰۰، نهضت کمک مومنانه با توزیع ۴۸۰ هزار بسته میعشتی بین نیازمندان با هزینه ۱۹۴ میلیارد تومان برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۴۵۷ هزار بسته معیشتی از آغاز سال جاری تا به امروز در بین نیازمندان هم خبر داد و گفت: ۲۲۹ میلیارد تومان برای این بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

مسلمی خاطرنشان کرد: ۶۷۰ میلیارد تومان در این سه سال کرونایی مردم مازندران در قالب کمک مومنانه به نیازمندان کمک کردند.

گفتنی است مراسم توزیع ۷۵۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته وحدت در سراسر کشور آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *