دسته‌ها
آرشیو

نشست خبری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران

نشست خبری سیدکاظم حسینی‌کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

عکاس( محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

به گزارش بلاغ؛ سیدکاظم حسینی‌کارنامی در آستانه هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرکت توزیع برق نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد که ۷۵ درصد آن خانگی هستند.

وی افزود: پیک بار مصرف ثبت شده تا به این لحظه دو هزار و ۲۵۲ مگاوات بوده است و بار پایه تقریبا ۷۰۰ تا ۸۰۰ مگاوات است که در فصل گرما به سه برابر می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، خاطرنشان کرد: در سال گذشته تکرار خاموشی و طولانی شدن مدت خاموشی را داشتیم؛ اما امسال با اقدامات موثر انجام شده از سوی دولت، تاکنون هیچ خاموشی به بخش خانگی و تجاری ندادیم.

این مسئول ادامه داد: تعمیر و بهسازی نیروگاه‌های برق از سوی دولت موجب شد تا تمامی نیروگاه‌ها در مدار باقی بمانند و شاهد قطعی برق نباشیم.

حسینی بیان کرد: دومین اقدام مفید انجام شده، انعقاد یک تفاهم نامه با تمامی صنایع بود که این واحدها ملزم به خاموشی برق در یک مدت زمان مشخص (  ۱۱صبح تا ۱۱ شب) طی یک روز هفته شدند که اثرات بسیار مفیدی را بدنبال داشت.

وی عنوان کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های استان که مصوبه هیات دولت در خصوص کاهش مصرف برق را رعایت نکردند، با قطعی برق روبرو شدند و هم اکنون شاهد مشارکت حداکثری تمامی دستگاه‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، گفت: در بخش کشاورزی هم مقرر شد تا کشاورزان روزانه از ساعت ۱۲ الی ۱۷ از مصرف برق خودداری کنند ‌ و در مقابل ۱۹ ساعت دیگر هر روز، مصرف برق برای آنان بصورت رایگان محاسبه شود.

این مسئول اعلام کرد: ۱۱۰ طرح در هفته دولت با اعتبار ۳۴ میلیارد تومانی در استان مازندران به بهره برداری می‌رسد.

حسینی مطرح کرد:  ۴۰ میلیارد تومان طی یک سال گذشته از محل اعتبارات ملی و استانی برای نوسازی و بهسازی شبکه توزیع برق استان هزینه شده است. ‎

وی افزود: تبدیل سیم به کابل از جمله اقدامات موثری بود که طی یکسال گذشته با جدیت دنبال شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، گفت: در سال گذشته ۵۵۰ کیلومتر جایگزینی سیم به کابل در شبکه انجام شد و امسال ۱۵۰۰ کیلومتر دیگر در دستور کار قرار دارد.

حسینی با اشاره به بهسازی  متذکر شد: ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی بخش روستایی طی سال جاری در نظر گرفته شده است که در 400 روستا هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 20 مرکز رمز ارز در مازندران دارای مجوز هستند؛ گفت: 224 مرکز غیرمجاز رمز ارز در استان شناسایی و به مراجع ذیربط معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *